Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej w Zespole Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu

Zespół Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu
    ul. Macieja Rataja 7
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    REGON: 276255252
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej w Zespole Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej nr 204 w budynku Zespołu Szkół im. Xawerego Dunikowskiego w Zawierciu.2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy obejmują w szczególności:1/ w zakresie remontu sali gimnastycznej:a/ roboty rozbiórkowe, b/ naprawę tynków,c/ wymianę grzejników, d/ naprawę drabinek gimnastycznych,e/ naprawę parkietu.2/ w zakresie remontu sali lekcyjnej nr 204:a/ remont posadzki, b/ naprawę tynków, c/ wymianę lamp sufitowych, d/ wymianę drzwi, e/ wymianę grzejników.3. Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w Przedmiarze robót (Załącznik 9 do SWZ), STWiORB (Załącznik 10 do SWZ) oraz w Załączniku 2 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Przyszłej Umowy.4. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia stosownego dokumentu w tym zakresie przed podpisaniem umowy, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1 SWZ.5. Rozwiązania równoważne:1/ jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.3/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 u s t. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XX SWZ.7. Zamawiający informuje, iż opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.8. Elektromobilność: Zamawiający wymaga od Wykonawcy także Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem Załącznika nr 2 do Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ). Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć również wraz z fakturą VAT (każdą) oraz w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach