Przetargi.pl
Remont Sali Dydaktycznej w Zespole Szkół Gastronomicznych w Łodzi

Zespół Szkół Gastronomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 90357 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 361 233 , fax. 426 361 233
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych
    ul. Sienkiewicza 88
    90357 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 361 233, fax. 426 361 233
    REGON: 18584400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsglodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowieniapubliczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali Dydaktycznej w Zespole Szkół Gastronomicznych w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Remoncie Sali dydaktycznej w Zespole Szkół Gastronomicznych w Łodzi” które obejmować będą m.in.: (pozycje przedmiaru branża budowlana) 3.1.1 Roboty przygotowawcze w tym: zrywanie posadzek, wykucie ościeżnic, przecieranie tynków, wywiezienie gruzu - pozycja 1-5 przedmiaru. 3.1.2 Dostawa i montaż drzwi – pozycja 6 przedmiaru. 3.1.3 Roboty murarsko-tynkarskie – pozycja 7-9 przedmiaru. 3.1.4 Wykonanie posadzek – pozycja 10-13 przedmiaru. 3.1.5 Obudowy z płyt kartonowo-gipsowych, gruntowanie podłoży, wykonanie gładzi szpachlowych, malowanie pomieszczenia – pozycja 14 - 20 przedmiaru. 3.1.6 Dostawa i montaż nakładek na parapety – pozycja 21 przedmiaru. 3.1.7 Licowanie ścian płytkami + montaż listew – pozycja 22 - 24 przedmiaru. 3.1.8 Roboty malarskie na zewnątrz – pozycja 25-26 przedmiaru, (pozycje przedmiaru wewnętrzne instalacje elektryczne) 3.1.9 Roboty przygotowawcze elektryczne związane z wymianą osprzętu elektrycznego– pozycja 1 – 28 i 33 przedmiaru 3.1.10 Pomiary elektryczne – pozycja 29 – 32 przedmiaru (pozycja przedmiaru wewnętrzne instalacje sanitarne) 3.1.11 Roboty związane z instalacją wentylacji – pozycja 1 d.1.1 – 15 d.1.1 przedmiaru 3.1.12 Roboty związane z instalacją wodociągowa – pozycja 16 d.1.2 – 40 d.1.2 przedmiaru 3.1.13 Roboty związane z instalacją kanalizacyjną – pozycja 41 d.1.3 – 48 d.1.3 przedmiaru 3.1.14 Roboty związane z instalacją gazową – pozycja 49 d.1.4 – 76 d.1.4 przedmiaru 3.2 Zamówienie, o którym mowa powyżej, winno zostać wykonane na podstawie dokumentacji „Aranżacja Sali Dydaktycznej” (projekt architektoniczno-budowlany i projekt instalacji elektrycznych) opracowanej przez ATELIER NAWROT ADAM NAWROT z Łodzi i dokumentacji „Projekt budowlany wewnętrznej instalacji gazowej dla pomieszczenia dydaktycznego zespołu szkół gastronomicznych”. 3.3 Zamawiający informuje, iż prace nie przekraczające ok 60 dB mogą być realizowane w czasie godzin lekcyjnych. Natomiast prace przekraczające uciążliwy poziom hałasu mogą być realizowane po godzinie 16. 3.4 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.5 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu robót przygotowawczych, wykonaniu posadzek, wykuciu ościeżnic, przecieraniu tynków, montażu parapetów, montażu drzwi, robót murarsko-tynkarskich, gruntowaniu podłoży, wykonaniu gładzi szpachlowych, malowaniu, licowaniu ścian płytkami, wymiana osprzętu elektrycznego, roboty wiązane z instalacją wentylacji, roboty związane z instalacją wod-kan, roboty związane z instalacją gazową o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6 Wykonawca winien złożyć na etapie składania swojej oferty oświadczenie, że wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonaniu robót przygotowawczych, wykonaniu posadzek, wykuciu ościeżnic, przecieraniu tynków, montażu parapetów, montażu drzwi, robót murarsko-tynkarskich, gruntowaniu podłoży, wykonaniu gładzi szpachlowych, malowaniu, licowaniu ścian płytkami, wymiana osprzętu elektrycznego, roboty wiązane z instalacją wentylacji, roboty związane z instalacją wod-kan, roboty związane z instalacją gazową, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca winien zapoznać się z projektem, o którym mowa w pkt 3.2 i oświadcza, że nie ma do niego żadnych zastrzeżeń oraz że prace będące przedmiotem jego opracowania są w pełni możliwe do zrealizowania. 3.8 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.9 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.10 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 3.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.11 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.12 Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg 45410000-4 Tynkowanie i kładzenie okładzin ściennych 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 51100000-3 Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.2.2 SIWZ. 8.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://www.bip.zsglodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, a także, że oferowane roboty spełniają określone wymagania: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1.1 dowodów określających czy roboty budowlane wykazane w oświadczeniu o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ zostały wykonane należycie, w szczególności że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 8.4.1.2 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.4.1.2.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.4.1.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach