Przetargi.pl
Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót : 1. Sale lekcyjne: -malowanie sal lekcyjnych wraz z przetarciem tynków farbami emulsyjnymi-1209,80 m? - malowanie farbami olejnymi z zeskrobaniem starych farb - 377,47 m? - naprawa posadzek wraz z wymianą wykładzin z tworzyw sztucznych przeciw poślizgowych - 459,13 m? - wymiana kratek wentylacyjnych - 29 szt. - ułożenie glazury - 10,48 m? 2. Segment dydaktyczny: - wykonanie bruzd w ścianach i ułożenie rur do przewodów - 176,00 m - ułożenie przewodów zasilających LgY 16 mm? i LgY 25 mm? - 880,00 m - montaż tablic - 9 szt. - montaż centrali monitorowania lamp awaryjnych i ewakuacyjnych - 1 szt. - montaż szafki naściennej - 1 szt. - montaż uziomów - 20,00 m - przygotowanie podłoża pod osprzęt - 1358 szt. - montaż puszek podtynkowych - 995 szt. - montaż gniazd instalacyjnych - 288 szt. - ułożenie przewodów typu YDY i UTP - 10015 m - wykucie bruzd - 7500 m - przebijanie otworów w ścianach i stropach - 1420 szt. - montaż opraw oświetleniowych - 486 kpl - badania i pomiary - 176 pomiarów Szczegóły w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. W/w materiały i urządzenia są propozycją, można stosować równoważne. Pozostałe szczegóły w załączonych przedmiarach robót. Przedmiary powyższe są wyliczone na podstawie kosztorysów inwestorskich mogą wystąpić pewne niedokładności. Prosimy szczegółowy kosztorys ofertowy wykonać na podstawie własnych przedmiarów robót, zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót, oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty, oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia . Dokumentacja projektowa do wglądu w godzinach od 7?° do 15?° w Referacie Inwestycji tut. Urzędu Gminy - pokój nr 3, oraz na stronie internetowej gminy. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i prawem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 6000,-zł. Wadium należy wpłacić na konto Banku Spółdzielczego w Juchnowcu Górnym przelewem - nr konta : Bank Spółdzielczy 688074 0003 0000 1661 2000 0030 . Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 1158 z późn. zm.). - wadium należy złożyć w terminie do10.07.2009 r do godz. 12°°
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r 2.Posiadają uprawnienia do realizacji obiektów budowlanych 3.Wniosą wadium, 4.Posiadają środki pieniężne na wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy w wysokości 5% wartości całościowego wykonania obiektu, 5.Udzielają gwarancji na okres 36 miesięcy i dłuższy (do 5 lat), 6. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, oraz który należy do właściwej izby stowarzyszenia zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. Znajdującej się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia 8.Posiadają referencje, w tym z informacją o jakości robót, 9.Zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 10.Wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni po dacie wpływu. 11.Naprawę usterek wykonają w terminie do 14 dni,. Nie spełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o wywiązywaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych , 2. oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3. oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, 4. oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5. oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe prace wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 6. wyciąg z rejestru firmy (KRS),lub zaświadczenie o wszczęciu działalności gospodarczej 7. informacja stwierdzająca wysokość obrotów odnoszących się do robót zbliżonych do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, 8. wykaz obiektów zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat , oraz minimum dwie opinie inwestora o wykonanych robotach. 9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 10. określenie czasu gwarancji, 11. określenie terminu płatności faktur częściowych, 12. określenie terminu napraw usterek, 13. kosztorys ofertowy szczegółowy, 14. oświadczenie że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 15. oświadczenie , że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 16. oświadczenie, że posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia i na wniesienie zabezpieczenia (5%). 17. Kserokopia zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej stowarzyszenia zawodowego, 18. Załączyć dokument świadczący że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, nieprzewidzianych zdarzeń w trakcie wykonywania robót. budowlanych 19 Załączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy. 20. Osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopię. 21. Oświadczenie, że określając wynagrodzenie ryczałtowe na etapie przygotowania oferty zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach