Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 8 8
26-505 Orońsko, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal lekcyjnych i wyposażenie klasy O w Publicznej Szkole Podstawowej w Guzowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sal lekcyjnych i wyposażenie klasy O w Publicznej Szkole Podstawowej w Guzowie. Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie złożenia dokumentów lub oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), 3. Kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ), 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 5.1. Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (należy załączyć referencje) - (załącznik nr 3), 5.2. Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 5.3. Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców), 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniowej wymianie podłóg na I i II piętrze budynku A oraz na I piętrze budynku B Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie
Dodano: 2016-05-04 - Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2016-04-15 - wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą odtworzeniową podłóg w budynku B Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.
Dodano: 2015-06-17 - wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą odtworzeniową podłóg w budynku B Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.
Dodano: 2015-05-14 - KZB Gniezno: Roboty posadzkowe w remontowanym budynku nr 37 w kompleksie wojskowym 2617 w Sieradzu (zad. 11258).
Dodano: 2014-03-07 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Pułtusku
Dodano: 2012-10-19 - remont stropów nad piwnicami lokali mieszkalnych nr 20 i 21 wraz z remontem lokali w budynku przy ul. Ogrodowej 56 na podstawie projektu budowlanego
Dodano: 2012-10-04 - Remont pustostanów przy ul. Chłodnej 20 m 41 oraz przy ul. Chłodnej 27 m 6 w budynkach mieszkalnych zabytkowych
Dodano: 2012-09-21 - roboty budowlane obejmujące modernizację budynku mieszkalnego przy Nadleśnictwie Pułtusk Etap II
Dodano: 2012-09-13 - Remont pustostanów przy ul. Chłodnej 20 m 41 oraz przy ul. Chłodnej 27 m 6 w budynkach mieszkalnych zabytkowych.
Dodano: 2012-08-03