Przetargi.pl
Modernizacja skweru B. Wodiczko - w części dotyczącej zieleńca położonego za siedzibą SARP-u przy ul. Foksal 6 w Warszawie stanowiącego fragment dawnego ogrodu przy Pałacu Zamoyskich

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skweru B. Wodiczko - w części dotyczącej zieleńca położonego za siedzibą SARP-u przy ul. Foksal 6 w Warszawie stanowiącego fragment dawnego ogrodu przy Pałacu Zamoyskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji skweru B. Wodiczko w części dotyczącej zieleńca położonego za siedzibą SARP-u przy ul. Foksal 6 w Warszawie stanowiącego fragment dawnych ogrodów przy Pałacu Zamoyskich, która obejmuje wykonanie gospodarki istniejącą zielenią, realizację projektu oświetlenia, realizację projektu drogowego, rozstawienie i montaż elementów małej architektury, wykonanie nowego układu roślinności. Zieleniec za SARP-em stanowiący część dawnego ogrodu przy Pałacu Zamoyskich wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 896 decyzją z dnia 01.07.1965 r. W zakres prac wchodzi m.in.: - karczowanie krzewów na pow. 109 m2, - karczowanie drzew 23 szt. - odmładzanie drzew starszych 24 szt, cięcia sanitarne 16 szt., - demontaż istniejących betonowych plomb w drzewach 3 szt., montaż wiązania elastycznego 5 kpl., - wywóz drewna z karczowania oraz oczyszczenie terenu, - rozbiórka schodów z kostki kamiennej na podbudowie z betonu 102,5 m2 w obrzeżu betonowym 289 mb - rozbiórka schodów z płyt betonowych 30x30 cm na podbudowie z betonu 32,2 m2 w obrzeżu betonowym 57,5 mb, - rozbiórka schodów z betonu 11,8 m2 i betonowej rampy 26,9 m2, - rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych 50x50 cm 335,5 m2, - rozbiórka nawierzchni z płyt chodnikowych 30x30 cm 1554 m2, - rozbiórka obrzeży betonowych 8x30x100 cm 1065 mb, - rozbiórka nawierzchni betonowej 14,9 m2, - rozbiórka nawierzchni z brukowca 13,7 m2, - wykonanie nawierzchni mineralnej HanseGrand 709,25 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x5 cm 1340,3 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 51,2 m2, - wykonanie nawierzchni z brukowca 51,1 m2, - ustawienie obrzeży BORDIR lub równoważnych 575,3 mb, betonowych 8x30x100 cm 73,9 mb, betonowych 6x20x100 cm 881,30 mb, krawężnika z kamieni polnych 18,7 mb, - schody z kostki kamiennej nieregularnej 83 m2, - przekopanie i modelowanie gleby pod rośliny okrywowe krzewy 3788,5 m2, - ułożenie geomaty zabezpieczającej skarpy 1026,5 m2, - wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach 753,8 m2, na terenie płaskim 1801,5 m2, - renowacja trawników na skarpach 1069,4 m2, - sadzenie krzewów liściastych 3629 szt., - sadzenie krzewów żywopłotowych 620 szt. - sadzeni roślin okrywowych 1160 szt., - sadzenie bylin 16442 szt., - sadzenie roślin cebulowych 5825 szt. - dostawa i montaż koszy na śmieci 10 szt, koszy na psie odchody 3 szt., - dostawa i montaż ławek 30 szt., - wykonanie dwupoziomowego siedziska z graniaków jesionowych 1 szt., - wykonanie ekranów korzeniowych 91 mb, - dostawa i montaż siatki ogrodzeniowej typu Luxanet lub równoważnej 642,3 mb, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych 19 szt. i kabli 650 m, - roboty zwiazane z wykonaniem nowego oświetlenia - montaż 20 szt. latarń parkowych z ustawieniem fundamentów prefabrykowanych, opraw oświetlenia, przewodów do opraw, tablic bezpiecznikowych, ułożenie rur osłonowych, ułożenie kabli 650 m. Ze względu na okres, w jakim będą wykonywane roboty - IV kwartał 2009 r. i możliwość wystąpienia w tym czasie niesprzyjających warunków atmosferycznych, wykonawca przy wycenie robót powinien uwzględnić możliwość ich wykonania nawet przy ujemnych temperaturach otoczenia poprzez zastosowanie namiotów i nagrzewnic dla zapewnienia kontynuowania i zakończenia prac w terminie. Z uwagi na równoczesne prowadzenie robót związanych z modernizacją sąsiadującego skweru im. Bohdana Wodiczko, roboty będą etapowane w porozumieniu z wykonawcą modernizacji ww. skweru, tak aby nie zachodziła kolizja pomiędzy nimi. Przedmiot zamówienia określa następująca dokumentacja: - projekt wykonawczy stanowiący załączniki nr 9 a, 9 b, 9 c, 9 d, 9e, 9f do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i ogrodniczych stanowiąca załącznik nr 10a i 10b do SIWZ - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8a, 8b do SIWZ Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na wykonane: - roboty budowlano-montażowe, użyte materiały drogowe, słupy oświetleniowe - gwarancji na okres 60 miesięcy - elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, kosze na psie odchody) - gwarancji na okres 24 miesiące - kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - gwarancji na okres 12 miesięcy - roboty ogrodnicze oraz materiał roślinny - gwarancji na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.2.1. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: 1) zamówienia dotyczące wykonania robót drogowych: - min. jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni chodników z elementów betonowych (płyt betonowych, kostki betonowej) wraz z ustawieniem obrzeży betonowych lub kamiennych na powierzchni minimum 1000 m2, - min. jedno zamówienie dotyczące wykonania nawierzchni chodników z elementów kamiennych (płyt kamiennych, kostki kamiennej) wraz z ustawieniem obrzeży betonowych lub kamiennych na powierzchni minimum 200 m2, - min. jedno zamówienie obejmujące wykonanie nawierzchni mineralnych typu HanseGrand na powierzchni minimum 500 m2 2) minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót ogrodniczych, z których każde obejmuje posadzenie krzewów i/lub roślin okrywowych minimum 3.500 sztuk i zakładanie trawników minimum 2500 m2 oraz minimum jedno zamówienie obejmujące założenie rabat bylinowych na pow. min. 300 m2. 3) minimum dwa zamówienia dotyczące realizacji oświetlenia w tym co najmniej jedno winno dotyczyć dostarczenia oraz montażu minimum 10 latarni (słupy i oprawy) wraz z układaniem linii kablowych. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ. 1.2.2.2. wykażą, iż dysponują kadrą techniczną do wykonania zamówienia, tzn: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.), pełniącą funkcję kierownika budowy -1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbytą po zakończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub posiadająca zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) Wykaz kadry technicznej należy przedstawić wg załączonego wzoru nr 5 do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatnich 3 lat obrotowych tj. od 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. łącznie w ww. okresie 5.000.000,00 zł., wg załączonego wzoru 6a i 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8. Potwierdzenie wniesienia wadium, 9. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach