Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
REGON: 000515879 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) Części: 2.1. Część 1 – Zadanie I - Remont pustostanu znajdującego się przy ul. Hutniczej 17/6 w Siemianowicach Śląskich 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres prac obejmuje remont pustostanu znajdującego się przy ul. Hutniczej 17/6 w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawiera: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ) 2.2. Część 2 – Zadanie II – Remont pustostanów znajdujących się przy ul. Sobieskiego 43/9, Piastowskiej 5/9 oraz Sienkiewicza 6/5 w Siemianowicach Śląskich 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się przy ul. Sobieskiego 43/9, Piastowskiej 5/9 oraz Sienkiewicza 6/5 w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ) 2.3. Część 3- Zadanie III - Remont pustostanów znajdujących się przy ul. Bytkowskiej 7/2, Szkolnej 7/5 oraz Poprzecznej 2/1 w Siemianowicach Śląskich 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się przy ul. Bytkowskiej 7/2, Szkolnej 7/5 oraz Poprzecznej 2/1 w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4c do SIWZ) 2.4. Część 4 – Zadanie 4 – Remont pustostanów znajdujących się przy ul. Niepodległości 18/5, Bytkowskiej 29/2 oraz Kołłątaja 3/1 w Siemianowicach Śląskich 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się przy ul. Niepodległości 18/3, Bytkowskiej 29/2 oraz Kołłątaja 3/1 w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4c do SIWZ) 3. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: - dla części 1-ej zamówienia: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych), - dla części 2-ej zamówienia: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla części 3-ej zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 4-ej zamówienia: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016r. , poz 359 ). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert b). wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30) lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP-MPGKiM/17/IV/2018 Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w odniesieniu do części …....... zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Prowadzącego postępowanie w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Prowadzącemu postępowanie pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a/1b/1c/1d do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 1 do Oferty i Dodatek nr 3 do SIWZ, Załącznik nr 2 do Oferty. c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) Kosztorysy ofertowe (odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d do Oferty), f) dokumenty dotyczące równoważności (jeżeli dotyczy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku mieszkalnego na potrzeby kancelarii Leśnictwa Stawki i Julianka
Dodano: 2022-10-10 - Nadbudowa i termomodernizacja budynku Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 C
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Szeflera 2, 2a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-27 - Remont pokoi, przedpokoi, łazienek i pomieszczeń piwnicy oraz malowanie pokoi, przedpokoi i łazienek w Domu Studenckim BABILON. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/21/MW
Dodano: 2020-05-14 - Wykonanie remontu dachów budynków znajdujących się przy ul. Św. Barbary 8 oraz Matejki 26a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-11 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Św. Barbary 14b w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-08 - „Wykonanie ocieplenia budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z wymianą stolarki”
Dodano: 2019-12-20 - NAPRAWA ZDEGRADOWANYCH TYNKÓW NA WIDOWNI HALI LEKKOATLETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W RACIBORZU WRAZ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH ŚCIANY SZCZYTOWEJ
Dodano: 2019-11-20 - Remont pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu, ul. Roosevelta 123
Dodano: 2019-10-02 - Wykonanie ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach
Dodano: 2019-09-18