Przetargi.pl
Remont pustostanów w zasobach gminnych MZBM w Dąbrowie Górniczej.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 322 642 767
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 322 642 767
    REGON: 27151887600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów w zasobach gminnych MZBM w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych ( pustostanów)stanowiących własność Gminy Miasta Dąbrowa Górnicza, których zakres robót obejmuje roboty malarskie, murarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, roboty posadzkowe,instalacje elektryczne, instalacje wodno-kanalizacyjne, roboty porządkowe określone w załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f ( przedmiar robót) dla zadania 1, załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d ( przedmiar robót) dla zadania 2, załączniku nr 4, 4a, 4b, 4c ( przedmiar robót ) dla zadania nr 3, załączniku nr 5, 5a, 5b, 5c ( przedmiar robót) dla zadania nr 4, załączniku nr 6, 6a, 6b, 6c ( przedmiar robót) dla zadania nr 5 oraz załączniku nr 7 ( Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ) dla zadania 1 , załączniku nr 7a dla zadania 2, załączniku nr 7b dla zadania 3, załączniku nr 7c dla zadania 4, załączniku nr 7d dla zadania 5 do SIWZ składająca się z 5 części: Zadanie 1 - Remont pustostanów przy ul.Hotelowa 8/15, 8/16, 8/29,8/40, 8/47, 8/65, 8/73 w Dąbrowie Górniczej, Zadanie 2 - Remont pustostanów przy ul.Kołłątaja 21/5, Kondratowicza 30a/12, Limanowskiego 6/7, Tysiąclecia 5/8, Piłsudskiego 46/8 w Dąbrowie Górniczej, Zadanie 3 - Remont pustostanów przy ul.Łączna 22/11, 22/42, 22/49, 22/51 w Dąbrowie Górniczej, Zadanie 4 - Remont pustostanów przy ul. Łączna 23/14, Łączna 23/17, Łączna 23/25, Łączna 25/9 w Dąbrowie Górniczej, Zadanie 5- Remont pustostanów przy ul.Łączna 13/21, 13/29, 15/8, 17/20 w Dąbrowie Górniczej. Szczegółowy zakres robót określa : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 7 dla zadania 1, 7a dla zadania 2, 7b dla zadania 3, 7c dla zadania 4, 7d dla zadania 5 , przedmiar robót- załącznik nr nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f dla zadania 1, załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d dla zadania 2, załączniku nr 4, 4a, 4b, 4c dla zadania nr 3, załączniku nr 5, 5a, 5b, 5c dla zadania nr 4, załączniku nr 6, 6a, 6b, 6c dla zadania nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.Wymagania dotyczące wadium 11.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie 1- 2800,00 zł, dwa tysiące osiemset złotych 00/100, zadanie 2- 3000,00 zł, trzy tysiace złotych 00/100, zadanie 3- 2700,00 zł, dwa tysiące siedemset złotych, zadanie 4- 1500,00 zł, jeden tysiąc pięćset złotych 00/100, zadanie 5- 1200,00 zł., jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 11.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, 41–303 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 20, Getin Noble Bank S.A. nr rachunku 63 1560 0013 2054 5535 5000 0003. 11.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku wadium złożonego w formie pieniężnej decydujący jest moment wpływu środków na konto zamawiającego wskazane w pkt. 11.2. SIWZ, który powinien być nie późniejszy niż dzień i godzina składania ofert, o którym mowa w pkt. 17.1. SIWZ,  pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 11.4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu do oferty. Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu również w formie elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl, w terminie określonym w pkt. 17.1. SIWZ. Dokument należy jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 11.5. Dokument stwierdzający wadium w formie innej niż pieniężnej, w którego treści nie zostaną wymienieni, jako zobowiązani wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest dopuszczalny pod następującymi warunkami: dokument ten zostanie wystawiony po zawiązaniu Konsorcjum, dokument zostanie wystawiony na Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 11.7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 11.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp) Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 20.10.2020r do dnia 18.11.2020r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.3.1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla wszystkich zadań oraz załącznik nr 1a dla danego zadania ( kalkulacja ofertowa) 9.3.2. Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o Katalogi Norm i kalkulacji własnej na nie objęte katalogami pozycje, metodą uproszczoną polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT; kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną obowiązkowo musi zawierać zestawienia robocizny, materiałów , sprzętu ( dla każdego zadania ) oraz należy dokonać wyceny przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1a -kalkulacja ofertowa ( dla danego zadania). 9.3.3.Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1.1., 9.2.1. SIWZ 9.3.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument- jeżeli zostało ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza ( dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9.3.3. dokument (y), np.zobowiązanie podmiotów, na zasobach, których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostepnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia 9.3.4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach