Przetargi.pl
„Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”

Szkoła Podstawowa im.Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, Łąkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324194069 , fax. 324194069
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im.Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach
    Łąkowa 12
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. 324194069, fax. 324194069
    REGON: 00073776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: „Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Kompetencje kluczowe naszą przyszłością – zajęcia dodatkowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach jest realizowany w ramach RPO WSL 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krzyżanowicach niezbędnych do prowadzenia zajęć rozwijających metodą eksperymentu z geografii, zajęć chemiczno-biologicznych, z fizyki, języka angielskiego i niemieckiego oraz zajęć wyrównawczych z metodą eksperymentu z matematyki dla uczniów klas IV- VIII.. Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety (części), co oznacza, że należy składać oferty na każdą z części zamówienia osobno, z możliwością składania ofert na jedną lub 2 części. 3.1. PAKIET NR 1 – dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem Przedmiotem pakietu nr 1 jest zakup i dostawa: -Laptopów (dla nauczyciela): 4 szt. -Laptopów (dla ucznia): 32 szt. -Tabletów: 9 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim. 3.2. PAKIET NR 2 - dostawa sprzętu elektronicznego Przedmiotem pakietu nr 2 jest zakup i dostawa: -tablic interaktywnych- zestawy z projektorem: 4 szt. Sprzęt musi spełniać warunki i parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym w formie tabelarycznej - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika – Szkoły Podstawowej w Krzyżanowicach, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancji na oferowany sprzęt. Wykonawca przygotowuje i przekaże Odbiorcy dokumentów stanowiące dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do terminu określonego w pkt. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1a , 1b. b) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. c) Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 – 5.3 - załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. d) Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty- jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach