Przetargi.pl
Remont pustostanów lokali mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z podziałem na niżej wymienione części: Część I Lokale nr 5 i 6 w budynku przy ul. Wiosny Ludów 17. Część II Lokale w budynkach przy ul. Dzieci Warszawy 45 m. 19 i 25; Bohaterów Warszawy 10 m.33; Adamieckiego 1 m.20. Część III Lokale w budynkach przy ul. Szancera 5 m.23; Szancera 5 m.40; Szancera 9 m.50; Rynkowa 7 m.4; Spisaka 54 m.2.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów lokali mieszkalnych na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z podziałem na niżej wymienione części: Część I Lokale nr 5 i 6 w budynku przy ul. Wiosny Ludów 17. Część II Lokale w budynkach przy ul. Dzieci Warszawy 45 m. 19 i 25; Bohaterów Warszawy 10 m.33; Adamieckiego 1 m.20. Część III Lokale w budynkach przy ul. Szancera 5 m.23; Szancera 5 m.40; Szancera 9 m.50; Rynkowa 7 m.4; Spisaka 54 m.2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Planowane jest wyremontowanie 11 pustostanów o łącznej powierzchni użytkowej 329,92m2 Zgodnie z treścią projektu umowy, stanowiącej załącznik do S.I.W.Z. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: zakresu robót przewidzianych do realizacji w poszczególnych lokalach oraz wykazu adresowego lokali przewidzianych do remontu. Ponadto Zamawiający nie jest zobligowany do realizacji remontów wszystkich lokali wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia, przy czym zostaną zlecone remonty lokali o wartości minimum 80% wartości brutto oferty. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione III części i Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części, pod warunkiem spełnienia wymaganych warunków w postępowaniu. Część I Lokale nr 5 i 6 w budynku przy ul. Wiosny Ludów 17 Część II Lokale w budynku przy ul. Dzieci Warszawy 45 m. 19 i 25; Bohaterów Warszawy 10 m.33; Adamieckiego 1 m.20 Część III Lokale w budynku przy ul. Szancera 5 m.23; Szancera 5 m.40; Szancera 9 m.50; Rynkowa 7 m.4; Spisaka 54 m.2 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 80% całkowitej wartości umowy każdej z części zamówienia. 4. Zakres prac określają przedmiary robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do S.I.W.Z W odniesieniu do lokali w budynku przy ul. Wiosny Ludów zakres robót elektrycznych określa przedmiar, STWiOR oraz dokumentacja projektowa. 5. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi: Roboty budowlane: -odbicie tynków, wykucie z muru ościeżnic, rozebranie: podłóg, legarów, pieców i kuchni węglowych, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykonanie: tynków wewnętrznych, posadzek cementowych, posadzek z paneli podłogowych, mycie i czyszczenie glazury, terakoty, wstawienie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien PCV, dopasowanie i regulacja drzwi, malowanie powierzchni wraz z jej przygotowaniem, położenie podłóg z terakoty, uzupełnienie glazury, obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie szaf wnękowych, pawlaczy, sprawdzenie i ew. udrożnienie przewodów kominowych wraz z wydaniem opinii Roboty sanitarne: Montaż i wymiana urządzeń: wanny, brodziki, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, kuchnie gazowe, termy gazowe, układanie rurociągów z rur polipropylenowych, miedzianych, z PVC kanalizacyjnych, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, grzejników stalowych, grzejnika gazowego wody przepływowej dwufunkcyjnego, wymiana instalacji lokalowej, pomiary szczelności instalacji gazowej potwierdzone stosownym protokołem Roboty elektryczne: - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, układanie przewodów wtynkowych, kabelkowych, zaprawianie bruzd, montaż wyłączników nadprądowych, puszek instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, dostawa i montaż term elektrycznych, kuchenek elektrycznych, grzejników elektrycznych pomiary rezystancji izolacji, badania i pomiary instalacji uziemiającej, wymiana tablic licznikowych, załatwienie formalności związanych ze zwiększeniem mocy. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 j.t.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia zatrudnienia po minimum 1 osobie (na minimum 0,5 etatu) na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych: pomocniczych przy demontażu, usuwaniu gruzu, pracach porządkowych itp. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia (należy przez to rozumieć, że zostaną zatrudnione nowe osoby do wykonywania czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia). Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 j.t.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 2. 7. Sposób realizacji zamówienia. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania gotowości wykonywania minimum 2 remontów lokali równocześnie, wskazanych przez Zamawiającego odrębnymi zleceniami. Sposób realizacji zamówienia szczegółowo określono w treści projektu umowy stanowiącej załącznik do S.I.W.Z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: -dla części I w wysokości: 1 400,00 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100 zł) -dla części II w wysokości: 1 900,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100 zł) -dla części III w wysokości: 2 200,00 zł ( słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium dla części I , części II i części III upływa dnia 09.05.2017 roku o godz. 10:00 3. Wadium dla części I, II i III musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 07.06.2017 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach