Przetargi.pl
Remont pustostanów lokali mieszkalnych (16 pustostanów – 16 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/84/16

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów lokali mieszkalnych (16 pustostanów – 16 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/84/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) – Część I – lokal przy Pl. Hallera 4 m 22 w Warszawie; Część II – lokal przy ul. Jagiellońskiej 20 m 33 w Warszawie; Część III – lokal przy ul. Jagiellońskiej 58 m 8 w Warszawie; Część IV– lokal przy ul. Kępnej 13 m 10A w Warszawie; Część V – lokal przy ul. Kowieńskiej 27 m 14 w Warszawie; Część VI – lokal przy ul. Łochowskiej 44 m 6/7 w Warszawie; Część VII – lokal przy ul. Łomżyńskiej 27 m 11 w Warszawie; Część VIII– lokal przy ul. Łomżyńskiej 29 m 8 w Warszawie; Część IX – lokal przy ul. Łomżyńskiej 31 m 12 w Warszawie; Część X – lokal przy ul. Siedleckiej 39 m 5 w Warszawie; Część XI– lokal przy ul. Stalowej 14 m 20 w Warszawie; Część XII– lokal przy ul. Strzeleckiej 5 m 51 w Warszawie; Część XIII – lokal przy ul. Wileńskiej 59 m 32 w Warszawie; Część XIV – lokal przy ul. Wołomińskiej 15 m 9 w Warszawie; Część XV – lokal przy ul. Zamoyskiego 25 m 46 w Warszawie; Część XVI – lokal przy ul. Ząbkowskiej 39A m 8 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach robót dla poszczególnych lokali, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach umowy i siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie odpowiednio dla części na którą składana jest oferta – kwota ogółem 10 400,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych w tym: część I – 600,00 zł słownie: sześćset złotych; część II – 690,00 zł słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych; część III – 360,00 zł słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych; część IV – 540,00 zł słownie: pięćset czterdzieści złotych; część V – 640,00 zł słownie: sześćset czterdzieści złotych; część VI – 1 030,00 zł słownie: jeden tysiąc trzydzieści złotych; część VII – 830,00 zł słownie: osiemset trzydzieści złotych; część VIII – 540,00 zł słownie: pięćset czterdzieści złotych; część IX – 320,00 zł słownie: trzysta dwadzieścia złotych; część X – 620,00 zł słownie: sześćset dwadzieścia złotych, część XI – 850,00 zł słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych, część XII – 450,00 zł słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych; część XIII – 590,00 zł słownie: pięćset dziewięćdziesiąt złotych, część XIV – 710,00 zł słownie: siedemset dziesięć złotych; część XV – 820,00 zł słownie: osiemset dwadzieścia złotych, część XVI – 810,00 zł słownie: osiemset dziesięć złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach