Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2012-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont przychodni lekarskiej w miejscowości Jezierzyce - Gmina Słupsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot przetargu obejmuje remont przychodni lekarskiej w miejscowości Jezierzyce - Gmina Słupsk z dostosowaniem go do obowiązujących wymogów oraz potrzeb wynikających z przepisów szczególnych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej). 2. W ramach remontu przewidziano: 1) wymianę istniejącej stolarki drzwiowej, 2) wykonanie nowych posadzek, 3) wykonanie nowych okładzin ściennych, 4) wykonanie ścianek działowych zgodnie z oznaczeniami na rysunku projektu technologi, 5) wykonanie toalet - jedną dla personelu i dwie dla pacjentów w tym jedną spełniającą wymagania dla osób niepełnosprawnych, 6) wymiana grzejników, 7) montaż instalacji sanitarnej, 8) wykonanie instalacji elektrycznych, 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.0 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie. 5. Zamawiający przewiduje podział zadania na dwa etapy. Etap I obejmuje remont poradni osób chorych, natomiast etap II obejmuje remont poradni osób zdrowych. Wykonawca na czas wykonywanych prac powinien oddzielić remontowaną część ścianką działową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5, należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna.
Dodano: 2016-07-27 - Remont w Internacie KOMANDOR przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń ZOZ zlokalizowanych w budynku zakwaterowania osadzonych Zakładu Kar-nego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku UKS w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
Dodano: 2016-07-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku nr 45 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2016-07-18 - Zwiększenie funkcji animacyjnej MDK w Człuchowie przez wymianę poszycia dachowego, termoizolację i adaptację poddasza.
Dodano: 2016-07-08 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej połączony z wykonaniem nowej posadzki w hali i remontem pokrycia dachowego audytorium Wydziału
Dodano: 2016-07-06 - Obiekt nr 1 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna. Obiekt nr 2 - Cieki i wały na terenie powiatu słupskiego - konserwacja bieżąca i gruntowna
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa budynku nr 19 na potrzeby Grupy Zabezpieczenia 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w kompleksie wojskowym Redzikowo (zadanie 13743).
Dodano: 2016-07-05