Przetargi.pl
Remont przepustu ramowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2529L Bochotnica - Kazimierz Dolny - Uściąż w km 0+458,00 w m. Bochotnica

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa 1a 1a
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przepustu ramowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2529L Bochotnica - Kazimierz Dolny - Uściąż w km 0+458,00 w m. Bochotnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zadania pn.: Remont przepustu ramowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2529L Bochotnica - Kazimierz Dolny - Uściąż w km 0+458,00 w m. Bochotnica zgodnie z projektami budowlano - wykonawczymi i ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. Zakres robót obejmuje: 1.branżę mostową; 2.branżę teletechniczną; Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określają: 1.Przedmiary robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ (część mostowa i część teletechniczna znajdują się na oddzielnym pliku); 2.Szczegółowe specyfikacje techniczne - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ (część mostowa i część teletechniczna znajdują się na oddzielnym pliku); 3.Projekty budowlano - wykonawcze - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ (część mostowa i część teletechniczna znajdują się na oddzielnym pliku). 4.czasowa organizacja ruchu - zał. nr 13 (znajduje się na oddzielnym pliku); 5.dokumentacja geotechniczna - zał. nr 14 (znajduje się na oddzielnym pliku); 6.aktualne techniczne warunki na przebudowę i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej - zał. nr 15 (znajduje się na oddzielnym pliku); Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. Do odbioru ostatecznego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową, jeśli została sporządzona w trakcie realizacji umowy - 3 egz.; szczegółowe specyfikacje techniczne (podstawowe z dokumentów umowy i ew. uzupełniające lub zamienne - 1 egz.; recepty i ustalenia technologiczne - min. 2 egz.; dziennik budowy i rejestry obmiarów (oryginały) - 1 egz; wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z SST i ew. PZJ - min. 2 egz.; deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SST i ew. PZJ. - min 2 egz.; opinią technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wykonanych zgodnie z SST i PZJ - min 2 egz.; rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. na przełożenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń - 3 egz.; geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu - min. 3 egz.; kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji - 3 egz.; SST - Szczegółowa specyfikacja techniczna; PZJ - Program Zapewnienia Jakości;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach