Przetargi.pl
Remont przepustu pod drogą wojewódzką Nr 819 relacji Parczew – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska, m. Borowa, km 58+613

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 825 721 793
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 825 721 793
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przepustu pod drogą wojewódzką Nr 819 relacji Parczew – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska, m. Borowa, km 58+613
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Remoncie przepustu pod drogą wojewódzką Nr 819 relacji Parczew – Kołacze – Łowcza – Wola Uhruska, m. Borowa, km 58+613. Klasyfikacja robót wg CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Zakres robót: 1) Roboty remontowe – Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6 -10 cm 2) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki i zagospodarowaniem we własnym zakresie 3) Mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. do 16 cm z wywozem gruzu i zagospodarowaniem we własnym zakresie. 4) Roboty ziemne – usunięcie warstwy odsączającej z piasku i odkopanie kręgów betonowych przepustu wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. I-III. 5) Rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 80 cm z wywozem nieuszkodzonych kręgów na plac składowy OD w Dobropolu oraz z wywozem i zagospodarowaniem gruzu po uszkodzonych kręgach we własnym zakresie. 6) Rozebranie przepustów rurowych – ścianki czołowe i ławy z kamienia łamanego wraz z wywozem gruzu i zagospodarowaniem we własnym zakresie. 7) Roboty ziemne – wykonanie koryta pod ławę fundamentową przepustu wykonywane ręcznie. 8) Ława fundamentowa z kruszywa łamanego niesortowanego 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 40cm 9) Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur karbowanych z PEHD o śr. 80 cm. 10) Wykonanie ścianek czołowych przepustu lub zakup montaż ścianek prefabrykowanych. 11) Zasypanie wykopów obiektowych piaskiem z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (grubość warstwy w stanie luźnym 35 cm) - kat. gruntu I – III. 12) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych (tłuczeń kamienny )o grubości po zagęszczeniu 20 cm. 13) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm. 14) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową pod warstwę wiążącą 15) Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych AC16W o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) na wykonanym przepuście. 16) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 3 - 4 cm z wywozem destruktu na odl. do 5 km (wykonanie wcięć na połączeniach technologicznych). 17 Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową pod w-wę ścieralną. 18) Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznym asfaltowych AC11S o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna). Krawędzie skropione emulsją asfaltową. 19) Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. IV 20) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp przy wlocie i wylocie przepustu na długości po 50 m (50m +50m) x 2 2. Wykonawca zobowiązany jest do: • Zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. • Sprzątania terenu po robotach na bieżąco oraz utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę złożonej oferty. 3. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego sprawdzenia ilości robót z Przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ilości robót w przedmiarze i kosztorysie ofertowym Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie Specyfikacji Technicznych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje kierownika budowy branży drogowej spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru/Osobie Nadzorującej robót do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu ukończenia robót. 5. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie o podjęciu obowiązków kierownika budowy. 6. Po przejęciu od Zamawiającego terenu budowy, Wykonawca ponosi aż do chwili oddania obiektu odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 7. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres wskazany w ofercie przetargowej. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w ST i przedmiarze robót, zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST i przedmiarze robót. Ilekroć w ST i przedmiarze robót podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w przedmiarze robót oraz ST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( t.j Dz. U 2019 poz. 310 z późn zmianami) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), Zamawiający zaleca aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń (wzór załącznika B i C) stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (załącznik A), c) formularz cenowy (załącznik A1), d) załącznik do druku oferty dotyczący rozwiązań równoważnych w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych (załącznik H), e) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, g) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach