Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont Przedszkola nr 5 w Krasnymstawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont Przedszkola nr 5 im. „Bajeczka” w Krasnymstawie, przy ul. Poniatowskiego 13 polegający m.in. na wymianie kotła gazowego, wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej kuchni oraz remoncie pokrycia dachowego. 2. Szczegółowy zakres robót określają: 2.1. Projekt budowlano – wykonawczy remontu kotłowni gazowej w Przedszkolu nr 5 przy ul. Poniatowskiego 13 w Krasnymstawie; 2.2. Specyfikacja techniczna technologii kotłowni gazowej wodnej budynku Przedszkola nr 5 przy ul. Poniatowskiego nr 5 w Krasnymstawie; 2.3. Projekt budowlano – wykonawczy wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna kuchni w Przedszkolu nr 5 przy ul. Poniatowskiego 13 w Krasnymstawie; 2.4. Specyfikacja techniczna wewnętrzna instalacja wentylacji Przedszkole nr 5, ul. Poniatowskiego 13 w Krasnymstawie; 2.5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 tytułem „Remont Przedszkola nr 5 w Krasnymstawie” i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. w zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 5.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 5.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 5.4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Hrubieszowie”.
Dodano: 2022-10-06 - "Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach - dostawa i montaż kotła c.o. na biomasę"
Dodano: 2020-09-18 - Odnawialne źródła energii – dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłów na biomasę w gminie Wilkołaz
Dodano: 2020-09-14 - ”Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach”
Dodano: 2020-09-01 - Dostawę i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Wojsławice
Dodano: 2019-04-17 - „Remont dwóch kotłowni w budynkach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku”
Dodano: 2018-10-30 - Przebudowa kotłowni w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Ulanie-Majoracie
Dodano: 2018-10-16 - Montaż wraz z osprzętem kotłów opalanych biomasą na terenie Gminy Tuczna w ramach projektu pn.: „Instalacja odnawialnych źródeł energii w Gminie Tuczna”
Dodano: 2018-10-03 - Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Kamionka w ramach projektu „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Kamionka”
Dodano: 2018-08-23 - Modernizacja kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Ładzie
Dodano: 2018-07-10