Przetargi.pl
Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210 , fax. 22 5595 203
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210, fax. 22 5595 203
    REGON: 00017351600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remontu, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie. Zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: remont nawierzchni placu wewnętrznego, dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont klatki schodowej. Zakres robót modernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: modernizacja klatki schodowej, nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną do stanu surowego zamkniętego z oknami i drzwiami zewnętrznymi, tynkami wewnętrznymi, wylewkami posadzkowymi i instalacjami, dobudowa wieży do stanu surowego zamkniętego z oknami i drzwiami zewnętrznymi, tynkami wewnętrznymi, wylewkami posadzkowymi i instalacjami, dostawa i montaż nowego masztu antenowego z przeniesieniem anten z istniejącego masztu. Zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: remont elewacji. Zakres robót modernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną – roboty wykończeniowe, nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną – elewacja i roboty zewnętrzne, wykonanie pokrycia dachowego nad częścią garażową, dobudowa wieży - roboty wykończeniowe. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: modernizacja rozdzielni elektrycznych, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia, wymiana okien na parterze i I piętrze, drzwi zewnętrznych, bram garażowych oraz docieplenie stropodachu. UWAGA: Pełne informacje dotyczące zakresu przedmiotowych robót budowlanych zostały opisane w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Dodatkowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisano szczegóły i terminy realizacji poszczególnych etapów zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 3) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane). 5) dokument, o którym mowa w punkcie 6.1 niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 6.2. SIWZ: 1) zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, spełniających wymagania określone w p.5.2. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach