Przetargi.pl
Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210 , fax. 22 5595 203
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210, fax. 22 5595 203
    REGON: 00017351600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remontu, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: a) remont nawierzchni placu wewnętrznego, b) remont elewacji c) dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej d) remont i modernizacja klatki schodowej e) nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną f) wykonanie pokrycia dachowego nad częścią garażową g) dobudowa wieży h) dostawa i montaż nowego masztu antenowego z przeniesieniem anten z istniejącego masztu. i) modernizacja rozdzielni elektrycznych j) wykonanie instalacji fotowoltaicznej k) wymiana oświetlenia l) wymiana okien, drzwi, bram garażowych oraz docieplenie stropodachu UWAGA: Pełne informacje dotyczące zakresu przedmiotowych robót budowlanych zostały opisane w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 3) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane). 5) dokument, o którym mowa w punkcie 6.1 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach