Przetargi.pl
Remont, przebudowa budynku o numerze inwentaryzacyjnym A-50, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 8003 , fax. 33 843 18 62
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20 20
    32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 8003, fax. 33 843 18 62
    REGON: 00027601500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa budynku o numerze inwentaryzacyjnym A-50, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku o numerze inwentaryzacyjnym A-50, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu w oparciu o projekty: a) Remont, przebudowa budynku o numerze inwentaryzacyjnym A-50, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu b) Instalacja sytemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu na działkach nr 1895/7, 1895/8, 1901/7, 1901/8, 1902/1, 1903/4, 1906/2, 1908/3, 2719, 2720, 2721, 2722, 2723,2724, w zakresie : 1.1 Demontażu oraz wyburzeń elementów murowych, żelbetowych oraz istniejącej stolarki. Należy zdemontować istniejące oszalowanie lukarn i od środka je uszczelnić. Z zewnątrz materiałem oryginalnym po jego oczyszczeniu i zabezpieczeniu należy odtworzyć oszalowanie lukarn. 1.2 naprawa i wymiana elementów konstrukcyjnych dachu wraz z przełożeniem pokrycia dachowego. Nie przewiduje się ław kominiarskich/płotków śniegowych. Instalację odgromową należy zdementować i zamontować ponownie wykonując przy tym stosowne pomiary. W celu zapewnienia trwałości należy założyć 100% wymiany obórek blacharskich w tym koszy na połączeniach z pozostałymi połaciami dachu, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo cynkowej wraz z wymianą haków. Należy wykonać nowe kominki z blachy tytanowo-cynkowej. Należy odtworzyć widok obecny budynku. W przypadku, gdy podczas wykonywanych prac zostanie stwierdzona niemożność pozostawienia dotychczasowych obróbek i parapetów ze względu na ich zły stan techniczny, należy je wymienić. Nowe elementy muszą być możliwie jak najbardziej zbliżone do wymienianych. 1.3 wykonania elementów konstrukcyjnych - stalowych oraz żelbetowych 1.4 wykonania elementów murowych 1.5 wykonania izolacji istniejącego stropu 1.6 montażu stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, drzwi wewnętrznych, bramy. Ma ona opcjonalnie wykorzystywany w razie awarii 1.7 wykonania instalacji wodno-kanalizacyjnej 1.8 wykonania instalacji elektrycznych 1.9 wykonania instalacji wentylacji mechanicznej. Strefy ppoż w budynku należy przyjąć jak w projekcie. Projekt wentylacji mechanicznej należy wykonać zgodnie z projektami budowlanym i wykonawczym dołączonymi do SIWZ. 1.10 wykonania centralnego ogrzewania 1.11 wykonania prac wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych, 1.12 dostawy i montażu regałów. Wykonanie regałów przesuwnych należy przyjąć: - Ściany zewnętrzne perforowane, malowane proszkowo kolor RAL 9002 - Ściany wewnętrzne otwarte, ocynkowanych. Napęd należy wykonać elektryczny, zgodnie z opisem dołączonym do SIWZ. 1.13 wykonania systemu sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) 1.14 przeprowadzenia szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń dla minimum 3 pracowników Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 2.1 wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej (3 egzemplarze) oraz elektronicznej (format *.pdf oraz *.dwg) ,w przypadku dokonania zmian w odniesieniu do dokumentacji projektowej należy ją uzgodnić z właściwymi organami lub instytucjami. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo Budowlane. Opracowana dokumentacja powykonawcza musi odzwierciedlać i dokumentować stan faktyczny wykonanych robót. 2.2 wykonanie kompletnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji elektronicznej (format *.dwg) dla wykonanych fragmentów określonych w dokumentacji 2.3 wykonanie dodatkowej dokumentacji fotograficznej w wersji papierowej (3 egzemplarze) oraz elektronicznej (w formacie edytowalnym tj. *.dwg, *.doc oraz nieedytowalnym np. *.pdf, *.jpg). Dokumentacja fotograficzna musi zawierać fotografie miejsc ingerencji w obiekt zabytkowy przed, w trakcie i po wykonaniu prac. Dotyczy to np.: przebić przez ściany, stropy, wykonanie bruzd itp. Nie dotyczy natomiast np.: wykonywania ślepych otworów pod kołki rozporowe, pojedyncze przewierty o średnicach ? < 22 mm Fotografie należy przekazać również w formie cyfrowej (pliki źródłowe ze zdjęciami w formacie TIFF lub RAW), które muszą być wykonane w jakości umożliwiającej wydruk w formacie min. 15cmx20cm w rozdzielczości min. 300 dpi, rozdzielczość matrycy 12 mln pikseli. Wymaga się, aby fotografie były ostre, wykonane przy dużej głębi ostrości, kadrowane w taki sposób aby zachować pion i poziom. Zdjęcia wraz z ich opisami powinny zostać wydrukowane łącznie na papierze fotograficznym. Wymaga się aby dokumentacja została wykonana w twardej oprawie, tak aby pojedyncze kartki były ze sobą klejone w tzw. składki, które następnie zostaną ze sobą zszyte. 3. Zamawiający planuje po skończeniu prac przez Wykonawcę i ich przekazaniu Zamawiającemu wykonać instalację Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. 10.4. Termin wniesienia wadium upływa 18.12.2014 r. o godz.12:00. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu. 10.5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 10.6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 10.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu: Bank Pekao S.A. Oddział Oświęcim nr rachunku 45 1240 2975 1111 0010 3268 4307 z dopiskiem: wadium - tytuł lub numer postępowania 10.8. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach