Przetargi.pl
„Remont pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu”

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 271 536 , fax. 438 224 040
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu
    ul. Zamkowa 15
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 438 271 536, fax. 438 224 040
    REGON: 65934800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamkowa15.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Sieradzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont następujących pracowni: Technik usług fryzjerskich - pracownia fryzjerska 08 - modernizacja Modernizacja adaptacyjna dwóch pomieszczeń w celu przystosowania ich dla potrzeb nauczania fryzjerek i kosmetyczek. Pomieszczenia znajdują się poniżej poziomu gruntu, posiadają okna zewnętrzne dające słabe doświetlenie. W celu poprawy naturalnego doświetlenia zdemontowane będą istniejące parapety lastrykowe, skuta będzie po skosie część muru w celu uzyskania spadku 30%, a następnie zamontowane zostaną nowe parapety nie wykraczające poza obrys muru więcej niż 3cm. Rozbiórce podlega istniejąca ściana działowa i licowanie płytkami ściennymi. Uzupełnieniu podlegają skute brakujące tynki. W pomieszczeniu pomocniczym należy skuć część zbędnego fundamentu. W tym pomieszczeniu i w uzyskanej powierzchni z rozebranych ścian należy wykonać posadzki w płytek gresowych. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pomocniczego polegają demontażowi. Nowa aranżacja pomieszczeń wymaga znacznych zmian w instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej. Dla potrzeb montażu foteli z umywalkami do mycia głów należy wykonać podejście do istniejącego poziomu kanalizacyjnego i rozprowadzić pod posadzką podejścia kanalizacyjne i wodociągowe z.w i cwu dla dwóch foteli. Ponadto należy wykonać nową instalację z.w i cwu dla trzech umywalek stojących. Wymianie podejść podlega również podgrzewacz elektryczny wody. W celu zapewnienia niezbędnej wentylacji należy wykonać przy użyciu kanałów z pcv wentylację wyciągową znad stanowisk oraz dla pomieszczenia pomocniczego. Pozostała kubatura obsługiwana będzie za pomocą dwóch wentylatorów ściennych zamontowanych na istniejących przewodach wentylacyjnych. Wszystkie wentylatory mają być załączane ręcznie z łączników ściennych. Wentylacje należy zakończyć dwoma wyrzutniami zewnętrznymi. Przestrzeń pomiędzy podciągami gdzie przeprowadzona będzie wentylacja należy zabudować płytami GK. W tak przygotowanych pomieszczeniach należy odnowić i uzupełnić powłoki malarskie, elementy wykończenia ścian i zamontować określone wyposażenie. Technik logistyk - pracownia logistyczna 07 - modernizacja W wyniku przeprowadzonych robót przedmiotowe pomieszczenie ma służyć do nauczania logistyki z wykorzystaniem komputerów. Zakres robót obejmuje doprowadzenie zasilania z wykonaniem tablicy zabezpieczającej i wykonanie instalacji zasilającej wraz z niskoprądową w listwach naściennych. Pomieszczenie znajduje się poniżej poziomu gruntu, posiada okna zewnętrzne dające słabe doświetlenie. W celu poprawy naturalnego doświetlenia zdemontowane będą istniejące parapety lastrykowe, skuta będzie po skosie część muru w celu uzyskania spadku 30%, a następnie zamontowane zostaną nowe parapety nie wykraczające poza obrys muru więcej niż 3cm. W pomieszczeniu należy odnowić izolację rurociągów otulinami, odnowić i uzupełnić powłoki malarskie, wykonać inne drobne roboty budowlane oraz uzupełnić wyposażenie w stoliki komputerowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 2. dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 10.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że : 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca/Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 10.3 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 10.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach