Przetargi.pl
Remont pracowni obsługi gości w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-542 Leśna Podlaska, ul. Bialska 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3450024 , fax. 83 3450024
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej
    ul. Bialska 7 7
    21-542 Leśna Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 3450024, fax. 83 3450024
    REGON: 00009945800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pracowni obsługi gości w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pracowni obsługi gości w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej. Szczegółowy zakres robót budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa (przedmiar robót, opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) - załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacjami technicznymi oraz na zasadach ustalonych w projekcie umowy. Wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń lub wyposażenia określone w dokumentacji projektowej, umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako bazowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych lub lepszych. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian, wykonawca dokona ich na własny koszt łącznie z uzyskaniem zatwierdzenia przez autora dokumentacji projektowej przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Zastosowanie urządzeń i wyposażenia technologicznego, które będą równoważne w stosunku do wymienionych w w/w dokumentacji, muszą być co najmniej równe pod względem cech technicznych, jakościowych, kosztów eksploatacyjnych, rozwiązań technologicznych i walorów ekologicznych przywołanych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zachowanie parametrów zgodnych ze wskazanymi w opracowaniu oraz certyfikat i aprobatę budowlaną dopuszczającą do stosowania produktu, a także posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Obiekt objęty remontem sklasyfikowany jest w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w klasie 1130.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1900,00 PLN, słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsckr.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach