Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
- Data zamieszczenia: 2014-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cicha 14 14
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
REGON: 43121995700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie jednego pomieszczenia higieniczno - sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w izbie przyjęć oraz wymiana wykładziny w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z Programu wyrównywania różnic między regionami II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wymianie wykładziny w holach szpitala oraz remoncie jednej łazienki w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, współfinansowanej ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w podziale na Zadania Nr 1 i Nr 2. 2).Wspólny słownik Zamówień (CPV) 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45000000-7 Roboty budowlane 3).Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w widocznym miejscu, wskazanym przez Zamawiającego, informacji o współfinansowaniu robót ze środków PFRON w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II Wytyczne stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ (Katalog identyfikacji wizualnej PFRON). 4).Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z miejscem wykonania Przedmiotu Zamówienia i jego otoczeniem oraz dokonania szczegółowych pomiarów, w celu dokonania prawidłowej wyceny, po uprzednim uzgodnieniu terminu z panem Tomaszem Kolano nr tel. 604 274 363. 5).Obmiar, który stanowi Załacznik nr 6.1 i nr 6.2 jest jedynie elementem pomocniczym do wyceny Przedmiotu Zamówienia. 6).Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym, wykonanym przez Wykonawcę, w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie wykonawcy (Kosztorysie). W przypadku braku danej ceny, rozliczenie będzie dokonane w oparciu o średnie ceny z SECOCENBUD za ostatni kwartał. 7).Zamawiający umożliwia wykonywanie prac budowlanych w godzinach: a). wymiana wykładziny w holu rehabilitacji: piątek od godz. 17.30 do poniedziałku do godz. 6.00. b). wymiana wykładziny w holu administracji (I pietro): dni robocze w godzinach 15.00- 7.00 oraz sobota, niedziela i poniedziałek do 6.00. c).remont łazienki w izbie przyjęć w dni robocze w godz. 7.00 - 20.00 8). Remont łazienki będzie wykonywany przy otwartym obiekcie izby przyjęć. 9). Zamówienie podzielono odpowiednio: ZADANIE NR 1 Przystosowanie podłoża pod wykładzinę antyposlizgową, antystatyczną oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej, antystatycznej w holu przychodni specjalistycznych w części administracyjnej oraz na korytarzu rehabilitacji na poziomie piwnic. Szczegółowy opis i zakres prac zawiera: Załączniku Nr 6.1 do SIWZ - Obmiar Załączniku Nr 7.1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik nr 8.1 - Szkic korytarzy ZADANIE NR 2 Dostosowanie jednego pomieszczenia higieniczno sanitarngo dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w izbie przyjęć szpitala Szczegółowy opis i zakres prac remontowych łazienki zawarty jest w załącznikach: Załącznik nr 6.2 do SIWZ - Obmiar Załącznik nr 7.2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 8.2 - Szkic łazienki 10). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na Zadania Nr 1 i Nr 2. 11). Zamawiajacy wymaga wypełnienia Kosztorysu ślepego, który stanowi Załącznik nr 10.1 i nr 10.2, odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi Remontowo budowlane
Dodano: 2016-05-24 - Remont pracowni obsługi gości w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej
Dodano: 2013-06-11 - Remont sal lekcyjnych polegający wymianie podłóg z płytek PCV w salach lekcyjnych nr 3,108,111,126,212,220,221,223,227 na wykładzinę podłogową elastyczną typu tarkett- optima w Białej Podlaskiej, ul. Leszczynowa 16.
Dodano: 2013-06-05 - Wymiana wykładziny na oddziale Pediatrycznym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2013-03-11 - Remont sal lekcyjnych, ułożenie wykładziny na korytarzach.
Dodano: 2010-06-14