Przetargi.pl
Remont pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Gimnazjalna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 619 816 , fax. 757 619 816
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu
    ul. Gimnazjalna 7
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 619 816, fax. 757 619 816
    REGON: 20956200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontu pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Karpaczu ramach projektu pn. Poprawa warunków nauczania w zakresie zajęć gastronomicznych realizowana poprzez przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz zakup wyposażenia w ZSP w Karpaczu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 – Oś Priorytetowa 7 „Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 3 - 7.2.3 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT AJ. Budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych jest wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 2.1. demontaż istniejących instalacji; 2.2. oczyszczenie powierzchni ścian i sufitu ze starego tynku; 2.3. wyrównanie (lub demontaż) posadzki, w celu przygotowania podłoża pod warstwę wierzchnią nowej podłogi; 2.4. wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych; 2.5. przygotowanie powierzchni ścian i sufitu – tynkowanie; 2.6. ułożenie terakoty na ścianach do wys. 2,05m; 2.7.na ścianach powyżej i na suficie wykonanie gładzi gipsowej malowanej farbami lateksowymi; 2.8. wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej z rur kanalizacyjnych PCV min. SN4 śr. 110 mm i 50 mm wraz z podejściami do projektowanych przyborów; 2.9. wykonanie instalacji wodociągowej z rur PP-R izolowanych pianką poliuretanową; 2.10. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z przewodów okrągłych z blachy stalowej ocynkowanej - powietrze do wentylacji pomieszczeń pobierane będzie przez czerpnię ścienną, wyrzut zużytego powietrza przez kanał kominowy, na którym zamontowana zostanie wyrzutnia dachowa. 2.11. wykonanie nowej instalacji elektrycznej z rozdzielnicą główną i rozdzielnicą wentylacji - z rozdzielnicy głównej zasilane będą urządzenia pracowni poprzez obwody 1- i 3- fazowe. - Zamontowane zostanie nowe oświetlenie, w tym oprawy awaryjne, instalacja gniazd wtykowych. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt budowlano-wykonawczy b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. W/w opracowania stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 5. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 7. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 8. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do: a) prowadzenia robót zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi z ustawą z dn. 16.04.2004r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 roku poz. 1614, z późn. zm.). Biorąc pod uwagę konieczność dbałości o cele i przedmiot ochrony obszarów Natura 2000 oraz różnych form ochrony przyrody, należy zwrócić uwagę na działania polegające na organizacji dostaw, lokalizację i organizację pl. magazynowego budowy. Prace budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem m.in. potrzeb i biologii gatunków chronionych. Wszelkie prace ograniczające dostęp danego gatunku do miejsc jego regularnego występowania i rozrodu należy traktować, jako niszczenie miejsc lęgowych i schronień (oprac. http://www.nfosigw.gov.pl); b) oznakowania i zabezpieczenia placu budowy, zapewnienie bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób; c) opracowana projektu organizacji ruchu na czas budowy; d) rozwiązania kwestii poboru wody i energii elektrycznej; e) uporządkowania terenu po zakończeniu budowy; f) dokonania wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych oraz odpadów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów, przekazaniem i transportem odpadów na składowisko. g) przedłożenia przed zawarciem umowy dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca w okresie realizacji umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, w całym okresie trwania umowy, a na 7 dni przed zakończeniem obowiązywania złożonej polisy, przedłoży nowy, aktualny dokument kontynuacji ubezpieczenia pod rygorem wstrzymania budowy z winy Wykonawcy; 9. Ustala się następujące warunki płatności: 1) podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe; 2) Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych; 3) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową, wystawioną w oparciu o protokół odbioru końcowego podpisany przez kierownika budowy i członków komisji odbiorowej; 4) Wykonawca wystawi fakturę końcową w terminie 7 dni od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy; 5) płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 10. Warunki gwarancji: 10.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji. 10.2. zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego w zakresie wymogów gwarancyjnych nie dotyczą usterek powstałych w wyniku: a) niewłaściwego użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją i przepisami bezpieczeństwa, b) napraw i przeróbek, które zostały dokonane przez osoby nieuprawnione, c) uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi dalszych uszkodzeń, d) uszkodzeń na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna i innych klęsk żywiołowych. 10.3. Zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego w zakresie wymogów gwarancyjnych nie ustają w przypadku wad i usterek powstałych na skutek niezależnych od użytkownika zaników napięcia oraz braku możliwości w odbiorze ciepła. 10.4. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości będzie obejmować: a) usuwanie usterki wynikającej z niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją i przeznaczeniem, montażu i uruchomienia instalacji – niezwłocznie, najpóźniej w terminie do 48 godz. od dnia powiadomienia o jej zaistnieniu. b) usuwanie wady produktowej – niezwłocznie, po rozpatrzeniu zgłoszenia przez producenta trwającego nie dłużej niż 14 dni od dnia zgłoszenia ujawnionej wady c) przeprowadzanie na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i serwisowych, stałe serwisowanie urządzeń przy czasie reakcji na 48 godz., liczonych od dnia doręczenia powiadomienia. 10.5. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki. 10.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia 12. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 13. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 14. Zapisy, o których mowa w pkt. od 13 do 14 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 15. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w wymiarze pełnego etatu), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 roku poz. 917 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych; 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 7 do SIWZ. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ponadto, do oferty Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy stanowi materiał pomocniczy dla Zamawiającego, niezbędny do aktualizacji budżetu projektu. UWAGA! Należy dodatkowo wycenić inne koszty związane z realizacją inwestycji (np. utylizacja odpadów, czynności związane z ochroną przyrody, uzgodnienia niezbędne do oddania inwestycji do użytku itp.). 3) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 9 ppkt 1 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca zamierza polegać zasobach innych podmiotów, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami rozdziału XIV pkt 15 i 16 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach