Przetargi.pl
Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce- Leszczynach przy ul. 3 Maja 42

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 44230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 312 034 , fax. 324 311 466
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. 3 Maja 42
    44230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 324 312 034, fax. 324 311 466
    REGON: 27283987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce- Leszczynach przy ul. 3 Maja 42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w budynku w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42, związane między innymi z: robotami rozbiórkowymi, robotami murarskimi, robotami wykończeniowymi ścian, podłóg i sufitów, wykonaniem stolarki drzwiowej, wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ: 1) Projekt budowlano-wykonawczy „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 3) Przedmiar robót- „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 4) Projekt budowlany „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 6) Przedmiar robót- „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 7) Projekt budowlany „Wentylacji mechanicznej”. 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wentylacji mechanicznej”. 9) Przedmiar robót- „Wentylacji mechanicznej” 4. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, 2) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, 3) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, 4) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 5) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w wodę, 6) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w energię elektryczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. 6. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z inwestorem. 7. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inwestora. 8. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 9. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXVIII niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca będzie zobowiązany: uzgadniać szczegółowe terminy i zakres prowadzenia robót z Zamawiającym, a także uwzględnić specyfikę obiektu i zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów i pracowników szkoły, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego. Jednocześnie możliwe jest wykonywanie prac bez ograniczeń czasowych i godzinowych, włącznie z sobotami. 12. Wskazane w ust. 11 okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy wydłużenia terminu wykonania zamówienia. 13. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV: 1) 45 11 00 00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 2) 45 42 10 00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 3) 45 44 21 00-8 Roboty malarskie, 4) 45 43 21 00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 5) 45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 6) 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 7) 45 31 23 10-3 Ochrona odgromowa, 8) 45 23 10 00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych , 9) 45 33 12 10-1 Instalowanie wentylacji, 10) 45 33 10 00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ) 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm. )zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: bip.zs.powiatrybnicki.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach