Przetargi.pl
Remont poziomów instalacji wodociągowej w Gmachu Mechaniki PW SzNTiS w Płocku przy ul. Jachowicza 2/4 - etap I

Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2626254, 3672135 , fax. 024 3672225
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych
    ul. Łukasiewicza 17 17
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2626254, 3672135, fax. 024 3672225
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont poziomów instalacji wodociągowej w Gmachu Mechaniki PW SzNTiS w Płocku przy ul. Jachowicza 2/4 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont poziomów instalacji wodociągowej w Gmachu Mechaniki PW SzNTiS w Płocku przy ul. Jachowicza 2/4. Zakres robót (etap I) obejmuje zainstalowanie instalacji wz, cwu i cyrkulacji tylko w budynku frontowym (Gmach Mechaniki) do węzła cieplnego w kierunku auli z uzbrojeniem w zawory w tym regulacyjne i wstawieniem korków bez podłączenia do instalacji istniejącej. W tym etapie przewidziano izolację przewodów i próbę szczelności bez obudowy przewodów płytami GK. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku, w trakcie roku akademickiego - należy zachować szczególne środki ostrożności. Roboty powinny być wykonywane w godz. 600 - 2000 w dni robocze. W innych terminach wykonywanie robót możliwe jest jedynie za pisemną zgodą kierownika Obiektu. W przypadku konieczności wyłączenia instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej niezbędne jest każdorazowe powiadomienie i uzgodnienie terminu wyłączenia z użytkownikami budynku. Terminy prac uciążliwych (wiercenia, kucia) muszą być każdorazowo uzgadniane z użytkownikami budynku i dostosowane do toczącego się procesu dydaktycznego. Nie dopuszcza się składowania materiałów oraz wykonywania prac towarzyszących w budynku. W celu składowania oraz wykonania prac, które mogą być wykonane poza miejscem montażu (np. gwintowanie) Zamawiający wskaże pomieszczenia w budynku warsztatów znajdującym się obok Gmachu Mechaniki. UWAGA! W dokumentacji projektowej zakres przedmiotu zamówienia (etap I) został oznaczony kolorem czerwonym. Okres gwarancji:36 m-cy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys nakładczy zamieszczony w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: Kierownik/cy robót o minimalnych kwalifikacjach zawodowych - co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika robót budowlanych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.2. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zamieszczonym w rozdziale 2 SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe) w kierowaniu budową, robotami potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo Budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. 4.2. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.2. i 3.3. składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a). nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oraz b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 5. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 5. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty określone w pkt. 5. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 9. Wspólne ubieganie się o zamówienie: 9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.2. Oryginał/odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 9.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (pkt.20.1,b.SIWZ). 9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 3.2., 3.3. - składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach