Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wymianie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, w tym m.in.: - demontaż istniejącej instalacji - montaż rurociągów - montaż armatury - montaż urządzeń - montaż zestawu hydroforowego - wymianę istniejącej studni wodomierzowej - badania instalacji - wykonanie izolacji termicznej - regulację działania instalacji. Przedmiotowe prace realizowane będą na potrzeby przebudowy pomieszczeń biurowych na pokoje socjalne w ww. obiekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pt.: Projekt budowalny instalacji wodno - kanalizacyjnej i ccw dla adaptowanych pomieszczeń biurowych na pokoje socjalne z lipca 2013 r. oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Instalacja wodno-kanalizacyjna i ccw dla adaptowanych pomieszczeń biurowych na pokoje socjalne (kuchnie) z lipca 2013 r. Warunki realizacji zamówienia. 1. W czasie realizacji zamówienia muszą być spełnione wymienione poniżej warunki: 1)Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje harmonogram prac w budynku i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu. 2)Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bioz). 3)Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prowadzenie ich będzie możliwe całą dobę od poniedziałku do soboty, z następującymi zastrzeżeniami: a) Roboty o znacznym natężeniu hałasu powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:15 - 22:00 oraz w sobotę od godziny 6.00 do godziny 22:00. b) Roboty wymagające wyłączenia pomieszczeń toalet z użytkowania przez osoby pracujące w obiekcie powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:15 - 8:15 oraz w sobotę przez całą dobę. c) Roboty wymagające wyłączenia wody w obiekcie powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16:15 - 8:15 oraz w sobotę przez całą dobę. Wszelkie odstępstwa od ww. zastrzeżeń wymagają każdorazowego uzgodnienia z administratorem obiektu oraz uzyskania jego zgody. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania pracy Wykonawcy wykonywanej w godzinach pracy Urzędu (tj. w godz. 8.15 - 16.15), w przypadku wystąpienia nadmiernego natężenia hałasu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania robót objętych ww. zastrzeżeniami, realizowanych przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 16:15, w przypadku braku ich uzgodnienia i zgody ze strony administratora obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić funkcjonowanie toalet znajdujących się w obiekcie dla osób pracujących w obiekcie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 16:15. W związku z faktem, iż prowadzone prace dotyczą instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, a tym samym niosą ze sobą ryzyko nieprzewidzianego wyłączenia z użytkowania pomieszczeń toalet, Wykonawca zapewni w razie potrzeby toalety przenośne dla osób pracujących w obiekcie oraz dla własnych pracowników. 4)W związku z faktem, iż prace będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, w którym pracują ludzie, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności. 5)Prace muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 6)Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie prace tak, aby po wykonaniu robót przedmiot zamówienia stanowił funkcjonalną całość. Dlatego też należy założyć wykonanie wszystkich prac, które okażą się niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót zabezpieczających i tymczasowych: a)zabezpieczenia terenu budowy zgodnie z wymogami BHP i ppoż. z uwzględnieniem, iż prace prowadzone będą na terenie czynnego obiektu, w którym przebywa duża liczba osób. Obszar prowadzenia robót należy oznakować w sposób widoczny i bezpieczny tablicami informacyjnymi w języku polskim o treści TEREN ROBÓT - NIEUPOWAŻNIONYM WSTĘP WZBRONIONY. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane nie stosowaniem powyższych zasad, jako rezultat realizacji robót, albo szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy, b)wykonania napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie robót bądź w związku z ich prowadzeniem; c)zapewnienia na koszt własny kontenerów na odpady i gruz oraz wywozu i utylizacji odpadów i gruzu; d)odbioru gruzu i śmieci z rozbiórki. 8) Po zakończeniu prac, Wykonawca będzie zobowiązany doprowadzić teren robót do należytego stanu i porządku. Wykonawca będzie odpowiedzialny za sprzątanie pomieszczeń, w których zakończono wykonywanie robót zwłaszcza za: mycie podłóg zmywalnych, wytarcie kurzu z parapetów, czyszczenie drzwi, klamek i kontaktów, mycie grzejników i odkurzanie kratek wentylacyjnych. 2. Zamawiający dokonał zgłoszenia o zamierzonym rozpoczęciu robót budowlanych właściwemu organowi w dniu 13 stycznia 2015 r., a organ architektoniczno - budowlany nie wniósł - w drodze decyzji - sprzeciwu. 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z materiałów i za pomocą urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do przeprowadzenia robót budowlanych oraz stosowane podczas ich produkcji, muszą spełniać obowiązujące normy pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa. Wszystkie materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę muszą być nowe i nieużywane. Materiały i urządzenia, o których mowa powyżej, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), a także wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca winien posiadać stosowne dokumenty, potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ww. przepisami i posiadają wymagane parametry. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót. 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wykazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. W odniesieniu do elementów przedmiotowej instalacji, w przypadku których w Projekcie budowlanym instalacji wodno - kanalizacyjnej i ccw dla adaptowanych pomieszczeń biurowych na pokoje socjalne oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: Instalacja wodno-kanalizacyjna i ccw dla adaptowanych pomieszczeń biurowych na pokoje socjalne (kuchnie), wskazano nazwy własne producentów, Zamawiający będzie oceniać równoważność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów zgodnie z poniższą charakterystyką: 1) Instalacja wody ciepłej musi być wykonana z rur wodociągowych, z polipropylenu, łączonych przez zgrzewanie, spełniających normę PN-20, odpowiednich dla temperatury 60o C. 2) Instalacja kanalizacji sanitarnej - piony i podejścia do przyborów należy wykonać z rur polipropylenowych, bezszumowych, odpowiednich dla kanalizacji wewnętrznej, koloru szarego, spełniających normę PN-81/C-89205. 3) Zestaw hydroforowy, dwupompowy. Parametry podlegające weryfikacji: - Przepływ o wartości nie mniejszej niż Q = 18,90 m3/h (5,25 l/s) - Wysokość podnoszenia nie mniejsza niż H = 22,00 m. 5. W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Przed złożeniem oferty na wykonanie robót budowlanych, objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia, na własną odpowiedzialność, oceny możliwości występowania wszelkich ryzyk mających wpływ na koszty realizacji zamówienia, a niezbędnych do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z administratorem obiektu p. Leszkiem Chudzikiem tel. 22 601 40 28 lub 0 694 442 650, z dwudniowym wyprzedzeniem. Nieskorzystanie z uprawnienia dokonania wizji lokalnej, o którym mowa powyżej, przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń na etapie realizacji zamówienia w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu. Ryzyko niewłaściwej oceny warunków istniejących w miejscu realizacji przedmiotu umowy obciąża Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem: Roboty wodnokanalizacyjne; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego ul. Koszykowa 16 w Warszawie (kancelaria ogólna, parter) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.12 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach