Przetargi.pl
remont posadzki sali gimnastycznej wraz z robotami malarskimi

Zespół Szkół Zawodowych im.Wł.Orkana w Starym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Daszyńskiego 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 446 05 80 , fax. 018 446 05 80
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych im.Wł.Orkana w Starym Sączu
    ul. Daszyńskiego 15 15
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 446 05 80, fax. 018 446 05 80
    REGON: 00019785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1starysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont posadzki sali gimnastycznej wraz z robotami malarskimi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. 1.3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : - posadzka (roboty rozbiórkowe, ułożenie legarów i (ślepej podłogi) oraz posadzki z deszczułek lakierowanie, wyznaczenie i malowanie linii na sali gimnastycznej, demontaż i montaż drabinek gimnastycznych, bramek, osłon grzejników), - ok. 300 m2 - malowanie (ustawienie rusztowań, drobne roboty ślusarskie, zabezpieczenie połóg folią oraz roboty malarskie). II.1.3.1.2. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacyjno-montażowych wg : - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót, - wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia II.1.3.1.2.1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; - organizacja placu budowy, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, - prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, - pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) b) udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, c) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). d) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2.1.1.Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. III. 2.3.2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. III.2.3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. III.2.3.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA :Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : III.2.4.1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.2.4.2. doświadczenie w kładzenia parkietów oraz realizacji robót malarskich w latach 2004/2005/2006/2007/2008, podobnych z rodzaju i wartości do przedsięwzięcia stanowiącego przedmiot zamówienia, III.2.4.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że kładzenie parkietów oraz roboty malarskie w latach 2004/2005/2006/2007/2008 zostały wykonane należycie. III.2.4.4. wykaz osób i podmiotów (wg załączonego wzoru), III.2.4.5. kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej III.2.4.6. kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność kierownika budowy do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, III.2.4.7. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). III.2.4.8. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1starysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach