Przetargi.pl
Remont posadzki i kanału przeglądowego w budynku Stacji Kontroli Pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3616009 , fax. 034 3616538
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3616009, fax. 034 3616538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzki i kanału przeglądowego w budynku Stacji Kontroli Pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont posadzki i kanału przeglądowego w budynku Stacji Kontroli Pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego Częstochowie przy ul. Hallera 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres prac: - demontaż płytek na posadzkach Stacji Kontroli i na ścianach kanału przeglądowego - demontaż odboju kanałowego - naprawa żelbetowych ścian kanału i betonu podkładowego pod posadzki - usunięcie gruzu, materiałów rozbiórkowych i ich wywiezienie - wymurowanie stopni wzdłuż ścian podłużnych kanału - zmniejszenie głębokości wnęk oświetleniowych w kanale przeglądowym - osadzenie odboju kanałowego w poziomie posadzki budynku - ułożenie płytek na posadzkach, ścianach kanału oraz cokolika na ścianach pomieszczenia SKP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ, który składa się z następujących części: a) Załącznik nr 1.1. - Projekt budowlany wraz z rysunkami (Rys. nr 1-7) b) Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) Załącznik nr 1.3. - Przedmiar robót. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania. 2) Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącymi podstawę opracowania ceny ryczałtowej - oraz przedmiarem robót. Ten ostatni pełni jedynie rolę pomocniczą. 3) W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (w pkt 9 Formularza oferty - Zał. Nr 2 do SIWZ) 4) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedstawienie zamiennych propozycji materiałów i rozwiązań musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 6) Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek zapewnienia obsługi geodezyjnej przy układaniu płytek posadzki w budynku Stacji Kontroli. Obsługa geodezyjna jest niezbędna dla zapewnienia prawidłowego wykonania robót oraz zgodności z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. 7) Z uwagi na rodzaj/specyfikę urządzeń diagnostycznych zamontowanych w budynku Stacji Kontroli, w trakcie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z serwisem tychże urządzeń. Zadaniem Zamawiającego będzie zapewnienie koordynowania tej współpracy. 8) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający umożliwi, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, dokonanie wizji lokalnej terenu budowy. Wartość szacunkowa zamówienia - mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach