Przetargi.pl
Remont posadzek, roboty malarskie - Terenowy Inspektorat ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek, roboty malarskie - Terenowy Inspektorat ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. REMONT POSADZEK: Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, Naprawa podłoża betonowego o pow. zniszczonej do 0,5 m2 Wykonanie samopoziomujących mas szpachlowych TERPLAN-N-ATLAS o grubości 3 mm z zagruntowaniem powierzchni emulsją gruntującą ATLAS UNI-GRUNT PLUS lub innym preparatem o podobnych lub wyższych parametrach i zakresie stosowania Ułożenie posadzek z płytek gresowych metodą zwykłą na zaprawie klejowej ATLAS PROGRES ELASTYK do płytek gresowych lub innym preparatem o podobnych lub wyższych parametrach i zakresie stosowania Ułożenie cokolików z płytek gresowych, wysokość cokolika 15 cm Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie. II. ROBOTY MALARSKIE: Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Malowanie olejne: Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej Malowanie emulsyjne: Pomieszczenia biurowe, sanitariaty magazyny akt - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W Prace malarskie, kolejność prac: - przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie) - pierwsze malowanie - drugie malowanie Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający przerwie prace i wypowie umowę. Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ Wskazana wizja lokalna w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - musi być złożone przez jednego z Wykonawców. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych; 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2.c. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. 4 referencje każda od innego Inwestora (2 referencje na roboty posadzkarskie, 2 referencje na roboty malarskie). 1.2.d. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia nie spełnia, złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. 4 referencje każda od innego Inwestora (2 referencje na roboty posadzkarskie, 2 referencje na roboty malarskie)- musi być złożone przez jednego z Wykonawców. Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 1.4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; 1.5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 1.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.7. Kosztorys ofertowy- szczegółowy ( Wykonawca musi podać dokładne nazwy materiałów z których będzie wykonywał pracę oraz producenta tych materiałów). 1.8. Wykaz wykonanych w latach 2006-2009 zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. 4 referencje każda od innego Inwestora (2 referencje na roboty posadzkarskie, 2 referencje na roboty malarskie) - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 1.9. Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy) - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; 1.10. Tabela określająca parametry techniczne oferowanych płytek Gres- sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; UWAGA! Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach