Przetargi.pl
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa oprogramowania w gminie Herby

Urząd Gminy Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3574100 w. 12 , fax. 034 3574105
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Herby
    ul. Lubliniecka 33 33
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. 034 3574100 w. 12, fax. 034 3574105
    REGON: 00053732600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_herby/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa oprogramowania w gminie Herby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa oprogramowania w gminie Herby. Wspólny Słownik Zamówień: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Zadanie 1 Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2007 Small Business wersja BOX - licencja na jednego użytkownika (zawartość Microsoft Office Word 2007, Excel 2007, Outlook 2007, PowerPoint 2007, Publisher 2007) - 10 kpl; lub równoważny 48317000-3 Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48316000-6 Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48325000-2 Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy Zadanie 2 Dostawa programu rozliczającego podatek od środków transportowych, rejestr umów, wszczęć i zaangażowań, obsługa kasy, projektowanie budżetu, faktury i rejestr VAT, oprogramowanie do ewidencji gruntów i budynków gminy współpracującego z już eksploatowanym systemem w formie jednego zintegrowanego systemu w Gminie Herby wraz z instalacją i konfiguracją w zakresie zgodnym ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - 1 kpl Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę system posiadał na dzień składania oferty co najmniej funkcjonalność opisaną w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 48440000-4 Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości,księgowości 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego Zadanie 3 Dostawa 10 kpl. systemu operacyjnego Windows, Licencja OEM na Microsoft Windows Vista Business PL, uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny 48620000-0 Systemy operacyjne 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego Zadanie 4 Dostawa programu do kompresji danych WinRar - 1 kpl. Z licencją dla 3 użytkowników lub równoważnego 48783000-0 Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością Zadanie5 Dostawa programu antywirusowego NOD32PL - 1 kpl. lub równoważnego na 31 stanowisk 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej Zadanie 6 Dostawa oprogramowania do zarządzania komputerami Statlook 3.5 dla 20 użytkowników plus dwie konsole administracyjne lub równoważnego w zakresie zgodnym ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - 1 kpl 48210000-3 Pakiety oprogramowania dla sieci 48218000-9 Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48219000-6 Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych Zadanie 7 Dostawa programu do kosztorysowania Norma PRO lub równoważny - licencja na 1 stanowisko. 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego W przypadku zaproponowania w ofercie rozwiązań równoważnych, w tym również dotyczących certyfikatów, atestów, norm itp, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ich pełną dokumentację techniczną, umożliwiającą zamawiającemu stwierdzenie równoważności proponowanych rozwiązań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Parafowany wzór umowy 5 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 zał 4 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Minimalne wymagania - wykazane co najmniej trzy dostawy potwierdzone referencjami Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_herby/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach