Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg
- Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
ul. Grójecka 17A 17A
01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzek i roboty malarskie w salach grupy II,III,IV w Przedszkolu nr 312 przy ul. Okińskiego 5 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont posadzek i roboty malarskie w salach grupy II,III,IV w Przedszkolu nr 312 przy ul. Okinskiego 5 w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2)posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie co najmniej 2 remontów ogólnobudowlanych o wartości 50 000 zł brutto w ciągu ostatnich 5 lat. 3)dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - ogólnobudowlanej ( min 1 osoba) Wymienione wyżej osoby posiadać winny aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów - oraz osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E w zakresie robót elektrycznych ( min 1 osoba) Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych; 2)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2) w SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresie wykonywanych przez nich czynności; Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont podłóg w pięciu salach dydaktycznych, pomieszczenia pralni, tarasu zewnętrznego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 - w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-16 - Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej Publicznego Gimnazjum nr 1 przy ul. Słowackiego 2 w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2013-08-13 - Remont posadzek z malowaniem pomieszczeń wraz z wykonaniem wentylacji wyciągowej w czterech pomieszczeniach w budynku Gimnazjum nr 38 przy ul. Świętokrzyskiej 18a w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-71 /13)
Dodano: 2013-05-20 - ZRB Jarosław: Wykonanie posadzki parkietowej dębowej w ramach zadania 43 698 Dęblin -Remont i przebudowa budynku sztabowo-biurowego nr 236.
Dodano: 2012-05-17 - Przełożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem na sali gimnastycznej
Dodano: 2011-07-13 - Wymiana parkietów w 3-ch szatniach i salach zabaw w grupie II,III,IV i V wraz z robotami malarskimi i wykonaniem remontu tarasu w Przedszkolu nr 184 przy ul. Ratuszowej 21 w Warszawie.
Dodano: 2009-07-14