Przetargi.pl
Remont podłóg w pięciu salach dydaktycznych, pomieszczenia pralni, tarasu zewnętrznego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont podłóg w pięciu salach dydaktycznych, pomieszczenia pralni, tarasu zewnętrznego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont podłóg w pięciu salach dydaktycznych, pomieszczenia pralni, tarasu zewnętrznego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 - w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien wykonać prace polegające w szczególności na: 1. Remont (wymiana) podłóg z deszczułek posadzkowych w pięciu salach dydaktycznych: - na parterze: w dwóch salach (nr 108, 109), - na I piętrze: w trzech salach (nr 202, 205, 206), 2. Kompleksowy remont pomieszczenia pralni (nr 013), w piwnicy, 3. Remont tarasu zewnętrznego. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: 1) Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na cały Przedmiot Umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. ( Dz. U. 2013 r. poz. 1129 ) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania przepisów techniczno budowlanych. 2) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie sporządzonych projektów budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniu prowadzenia robót w obiekcie czynnym. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego. KLAUZULE SPOŁECZNE: Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, skierowanie majstra - do prowadzenia i nadzorowania robót objętych umową, na cały okres realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych, na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy opisuje i precyzuje opracowanie: a)Program Funkcjonalno - użytkowy opracowany przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Izabella Krawczyk oraz wzór umowy. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania Umowy do dnia 30.09.2016 r. z zastrzeżeniem, że termin zakończenia robót budowlanych w pomieszczeniach budynku Przedszkola strony ustalają na dzień 31.08.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach