Przetargi.pl
Remont pomieszczenia sali sportowej w Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu

Liceum Ogólnokształcące Nr III ogłasza przetarg

  • Adres: 50-209 Wrocław, ul. Składowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 798 67 32 , fax. 71 798 42 32
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące Nr III
    ul. Składowa 5
    50-209 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 798 67 32, fax. 71 798 42 32
    REGON: 20596600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo-amickiewiczawroclaw.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia sali sportowej w Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest Remont korytarza, pomieszczenia siłowni i aerobiku, sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu, na terenie nieruchomości przy ulicy Składowej 5, obejmujący: - 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne - 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne 45111220-6 – Roboty w zakresie usuwania gruzu 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, rysunkach stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia – równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych) identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza się rozwiązania równoważne zgodne z zawartymi z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujące się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. Na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. (sygn. Akt KIO 2315/13) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 2.4 Wymóg zatrudnienia o umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, programie funkcjonalno-użytkowym, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *Art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2.4.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, 2.4.2 Uprawnienia zamawiającego w kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 2.4.2.1 Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy, że osoby wykonujące czynności opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks Pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. 2.5 Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zostały zawarte w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2.6 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 1) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawcy powoływał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagamy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie maja przepisy art. 143a do 143d ustawy. 2.7 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia warunków palcu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Zamawiającemu przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej w dniu 05.07.2019r. Zainteresowani powinni zgłosić się o godzinie 14.15 do Liceum Ogólnokształcącego nr III, gabinet Dyrektora szkoły Pana Michała Głowackiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1 SIWZ 5.1.2 wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienie, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ 5.1.3 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca podlega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach