Trybunał Konstytucyjny ogłasza przetarg
- Adres: 00-918 Warszawa, Al. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 215 766, , fax. 226 221 830
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Trybunał Konstytucyjny
Al. Szucha 12A
00-918 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 215 766, , fax. 226 221 830
REGON: 12764020000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trybunal.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia reprezentacyjnej sali narad w budynku Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie Al. J. Ch. Szucha 12a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie: 1) robót demontażowych, 2) szlifowania i lakierowania posadzki z deszczułek, 3) montażu sztukaterii, 4) wykonania zabudów z G-K, 5) wykonania instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z montażem opraw i osprzętu, 6) malowania pomieszczenia. Szczegółowy zakres rzeczowy i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki nr 1 i 2 do SIWZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ : Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz.108 ze zm.) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy) zł. 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz.1804) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 70 1010 1010 0057 3113 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2 lit. b - e, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie al. J.Ch Szucha 12 a pok. Nr 118. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: - nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwota gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, - bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w pkt 7. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, (tj. dostarczy osobiście lub wyśle pocztą bądź przez posłańca, informując Zamawiającego e-mailem lub faxem o dacie wysyłki), BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 3) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku w załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń zaplecza sali widowiskowej "OKO" w budynku przy ul.Radomskiej 13/21 w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Remont pomieszczeń technicznych P-GAZ w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Domaniewska 40a w Warszawie.
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku
Dodano: 2021-02-15 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku.
Dodano: 2020-12-29 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie remontu I piętra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku
Dodano: 2020-11-26 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-11-25 - Adaptacja części poddasza w Publicznej Szkole Podstawowej w Brudkach Starych na ogólnodostępną salę gimnastyczną wraz z zapleczem
Dodano: 2020-10-16 - ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
Dodano: 2020-09-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Suski
Dodano: 2020-07-29