Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 28
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
REGON: 61141659000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu I piętra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont I piętra w budynku ul. Reja 15/3 w Płocku należącego do Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z poźn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, Wykonawca wnosi je w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza (przelewu bankowego) należy wnieść na rachunek Zamawiającego – Bank Handlowy w Warszawie, konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: PZOZ/DZP/382/37PN/20”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Treść gwarancji powinna zawierać stosowne zapisy dla skuteczności prawidłowego zabezpieczenia oferty uwzględniając postać dokumentu elektronicznego i fakt istnienia wielu oryginałów takiej postaci, w tym zapisy dotyczące warunków wygaśnięcia i zwrotu (zwolnienia) gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie określa tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg zał. nr 4 do SIWZ; - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów Zamawiającemu o ile dotyczy Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg. Zał. nr 5 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń zaplecza sali widowiskowej "OKO" w budynku przy ul.Radomskiej 13/21 w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Remont pomieszczeń technicznych P-GAZ w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Domaniewska 40a w Warszawie.
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku
Dodano: 2021-02-15 - Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń kuchennych na poziomie piwnicy na szatnie dla personelu w budynku Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o przy ul. Kościuszki 28 w Płocku.
Dodano: 2020-12-29 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-12-11 - Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego o żłobek w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-11-25 - Adaptacja części poddasza w Publicznej Szkole Podstawowej w Brudkach Starych na ogólnodostępną salę gimnastyczną wraz z zapleczem
Dodano: 2020-10-16 - ROZBUDOWA SZKOŁY PUBLICZNEJ W BRZOZOWIE STARYM OBEJMUJĄCA BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ – ETAP II
Dodano: 2020-09-14 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Suski
Dodano: 2020-07-29 - Budowa żłobka w miejscowości Długosiodło
Dodano: 2020-07-23