Przetargi.pl
Remont pomieszczenia Auli A-3 wraz z aranżacją wnętrza dla potrzeb Sali Rady Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-131 Łódź, ul. Narutowicza 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 65 65
    90-131 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia Auli A-3 wraz z aranżacją wnętrza dla potrzeb Sali Rady Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczenia Auli A-3 wraz z aranżacją wnętrza dla potrzeb Sali Rady Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi Zakres prac polega na; 1.Wykonaniu robót budowlanych: remontu ścian, podłogi i sufitu, montażu okładzin, wykładzin i wyposażenia ruchomego sali. Zamawiający informuje, że renowacja krzeseł polega na wymianie tapicerki z tkaniny o parametrach: - tkanina z atestem trudnopalności, PN-EN 1021, - 100% polyolefin, o klasie ścieralności na poziomie 20 000 cykli (PN- EN ISO 12947-2), - odporności na pilling 5 (PN-91/P-04619) 2. wykonaniu nowych instalacji elektrycznej: oświetleniowej, słaboprądowej, multimedialnej, podłączeń prądowych. Prace budowlane obejmują: 1. roboty demontażowe: parapetów, projektora, desek odbojowych, konstrukcji podium, wykładzin podłogowych, części sufitu podwieszanego; 2. wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą i montaż nowej wykładziny dywanowej; 3. montaż nowych parapetów z obudową ściany podokiennej z płyty meblowej; 4. zabudowa ścian płytami g-k z szafami wnękowymi: szafą techniczną i cateringową, oraz wykonanie fragmentu sufitu z płyty g-k; 5. wykonanie 2 szt. ścian parawanowych z szafami ubraniowymi i gospodarczymi; 6. montaż boazerii naściennej z płyt MDF; 7. montaż dekoracyjnych płyt szklanych lacobel; 8. malowanie ścian i sufitów podwieszanych g-k farbą lateksową; 9. montaż trzyczęściowego stołu prezydialnego; 10. montaż czterech rzędów stołów konferencyjnych w układzie kolistym; 11. renowacja istniejących krzeseł z wymianą tapicerki; Prace w zakresie instalacji elektrycznych: 1. wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, słaboprądowej, multimedialnej, podłączeń prądowych; 2. montaż oświetlenia w rejonie stołu prezydialnego, oświetlenie rastrowe w pasie środkowym do zachowania; 3. montaż 2 projektorów w multimedialnych w nowych lokalizacjach; 4. montaż ekranu nad nadprożem okna centralnego; 5. montaż gniazd wtykowych w ścianach i w posadzce; 6. montaż systemu do głosowania; Uwaga: Wszystkie głośne i uciążliwe dla otoczenia prace budowlane Wykonawca zobowiązany jest wykonywania w godzinach nocnych tak, aby nie przeszkadzać w prowadzeniu zajęć i codziennym funkcjonowaniu Wydziału. Wykonawca winien sporządzić oferty cenowe na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ z podaniem cen jednostkowych robót, składników cenotwórczych, wykazu materiałów. Wykonawca winien przedstawić harmonogram rzeczowo finansowy realizacji zakresu robót uwzględniający podział na asortymenty robót i realizacji prac w podziale tygodniowym - Termin wykonania 30.06.2015
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9 Wymagania dotyczące wadium Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 11 000,00 zł (słownie zł: jedenaście tysięcy złotych 00/100gr. ). Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.2126A w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.03.015 r. , do godz. 10:00 2) Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w specyfikacji, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 4) W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5) W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach