Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Akademicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322371334 , fax. 322371334
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
Akademicka 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322371334, fax. 322371334
REGON: 000001637 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia 114 i 115 w Katowicach przy ul. Krasińskiego 13. Oznaczenie sprawy: OZ/B/18/52/TB. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: - wymianę drzwi wewnętrznych, - cyklinowanie posadzek, - gładzie i roboty malarskie, - wymianę instalacji elektrycznej i słaboprądowej, - wymianę grzejników. 2. CPV: 45.41.00.00-4 Tynkowanie, 45.42.00.00-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie. 3. Termin wykonania zamówienia - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 500 zł. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w innej walucie niż PLN, tj. w EURO lub USD. W takiej sytuacji Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu w walucie PLN należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 IBAN: PL 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/52/TB" b) wadium wniesione w pieniądzu w walucie EURO należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 IBAN: PL 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/52/TB" c) wadium wniesione w pieniądzu w walucie USD należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 IBAN: PL 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/52/TB" UWAGA! Jeżeli przelew będzie zrealizowany przez inny podmiot, niż ten, który składa ofertę, zaleca się aby w tytule przelewu jednoznacznie wskazać, na czyją rzecz wadium zostało wniesione. d) w przypadku wniesienia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 – 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN na rachunek wskazany do wpłaty w PLN (pkt 4 ppkt a), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na PLN, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w PLN (nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w PLN, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 7. W przypadku wniesienia wadium w walucie PLN na rachunek wskazany do wpłaty w EURO lub USD (pkt 4 ppkt b) i c)), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na EURO lub USD, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w EURO lub USD (po przewalutowaniu zgodnie z zasadą opisaną w pkt 3 nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w EURO lub USD, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) oznaczenie sprawy, nazwa zamówienia, b) kwota wadium, c) okres ważności dokumentu, d) nazwa i adres Zamawiającego, e) nazwa i adres wnoszącego wadium – Wykonawcy, f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu wadium bez konieczności jego uzasadnienia, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonych w ustawie. 10. Termin wypłaty roszczenia, o którym mowa powyżej nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania. UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będzie zapis typu: kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności oraz inne tym podobne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku mieszkalnego na potrzeby kancelarii Leśnictwa Stawki i Julianka
Dodano: 2022-10-10 - Nadbudowa i termomodernizacja budynku Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 C
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Szeflera 2, 2a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-27 - Remont pokoi, przedpokoi, łazienek i pomieszczeń piwnicy oraz malowanie pokoi, przedpokoi i łazienek w Domu Studenckim BABILON. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/21/MW
Dodano: 2020-05-14 - Wykonanie remontu dachów budynków znajdujących się przy ul. Św. Barbary 8 oraz Matejki 26a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-11 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Św. Barbary 14b w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-08 - „Wykonanie ocieplenia budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z wymianą stolarki”
Dodano: 2019-12-20 - NAPRAWA ZDEGRADOWANYCH TYNKÓW NA WIDOWNI HALI LEKKOATLETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W RACIBORZU WRAZ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH ŚCIANY SZCZYTOWEJ
Dodano: 2019-11-20 - Remont pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu, ul. Roosevelta 123
Dodano: 2019-10-02 - Wykonanie ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach
Dodano: 2019-09-18