Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Partyzantów 13
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 86 80 300 , fax. 015 86 80 313
- Data zamieszczenia: 2010-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Partyzantów 13 13
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 86 80 300, fax. 015 86 80 313
REGON: 29114690400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pup-opatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń zlokalizowanych na części parteru budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budynek użytkowany jako budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie. Stan techniczny konstrukcji budynku nie budzi zastrzeżeń. Istniejące powłoki malarskie i podłogi o znacznym stopniu zużycia. Instalacja sanitarna do usunięcia lub wymiany, wymaga dostosowania do aktualnych potrzeb inwestora. Wysokość kondygnacji w świetle wynosi 3,22m. Opracowanie obejmuje opis zakresu prac remontowo budowlanych umożliwiających dalsze użytkowanie pomieszczeń zlokalizowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opatowie. Wycenę robót należy wykonać w oparciu o: 1. opis zakresu robót 2. załączoną inwentaryzację (rzut przedstawiający stan istniejący) 3. rzut kondygnacji budynku przedstawiający stan po wykonaniu prac budowlanych 4. rozpoznanie miejsca prowadzenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup-opatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną