Przetargi.pl
Remont pomieszczeń wraz ze zmianą instalacji elektrycznej, wod.-kan. i c.o. w budynku Administracji nr 2 przy ul. Patriotów 32w Rybniku - Boguszowicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń wraz ze zmianą instalacji elektrycznej, wod.-kan. i c.o. w budynku Administracji nr 2 przy ul. Patriotów 32w Rybniku - Boguszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wraz ze zmianą instalacji elektrycznej, wod.-kan. i c.o. w budynku administracyjnym przy ul. Patriotów 32 w Rybniku - Boguszowicach Wykonywanie robót nastąpi w systemie etapowym. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w etapach zgodnie z opisem w terminie: - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy - zakończenie etapu 1 - 3 miesiące od dnia zawarcia umowy - zakończenie etapu 2 Zakres robót. ETAP 1 obejmujący projektowane pomieszczenia nr: część 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.9, 2.10, 3.1 -wykonanie zabezpieczeń i wygrodzeń miejsc prowadzonych robót, tak aby zminimalizować uciążliwości remontu dla pracowników administracji oraz petentów. -wykonanie przemurowań, wymurowań nowych ścian, -demontaż osprzętu, wyburzenie ścian w sanitariatach, -odcięcie gazu w istniejącym pomieszczeniu sanitarnym z wykonaniem zaślepienia -instalacji pod stropem w piwnicy, -wykonanie instalacji wod.-kan. w sanitariatach, -demontaż starej oraz montaż nowej instalacji c.o., -wykonanie nowej instalacji elektrycznej, -wykończenie na gotowo ubikacji, -wykonanie robót wykończeniowych gipsy, posadzki, malowanie, stropy podwieszane, montaż drzwi i osprzętu, -wykonanie prac porządkowych, -przystąpienie do procedury odbiorowej etapu pierwszego. Pomiędzy etapem 1 a etapem 2 należy przewidzieć przerwę na przeniesienie do wykonanych pomieszczeń zaplecza administracji. W tym czasie można prowadzić roboty w piwnicy. ETAP 2 obejmujący projektowane pom. nr 2.1, 2.2, część 2.3, 2.8, 2.11, 2.12, 2.13, piwnica wykonanie zabezpieczeń i wygrodzeń miejsc prowadzonych robót, tak aby zminimalizować uciążliwości remontu dla pracowników administracji oraz petentów należy przewidzieć zabezpieczenie korytarza aby umożliwić bezpieczne przejście przez miejsca prowadzonych robót. wykonanie otworu w ścianie zewnętrznej wraz z założeniem nadproża i przełożeniem okna, -wyburzenie ścianek w kasie, w biurze kierownika oraz przy dawnym wejściu do budynku, -murowanie ścianek w projektowanym pomieszczeniu socjalnym, zamurowanie otworów okiennych, -wykonanie instalacji wod-kan i gaz w projektowanym pomieszczeniu socjalnym, -demontaż starej oraz montaż nowej instalacji c.o., -wykonanie nowej instalacji elektrycznej, -wykonanie robót wykończeniowych gipsy, posadzki, malowanie, stropy podwieszane w korytarzu, montaż drzwi i osprzętu, -wykonanie prac porządkowych, -przystąpienie do procedury odbiorowej etapu drugiego. Po wykonaniu całości robót w pierwszym etapie Wykonawca może przystąpić do wykonywania robót drugiego etapu. Szczegółowy zakres prac precyzują przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty techniczne stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach