Przetargi.pl
Remont pomieszczeń WIL w budynku Houston W-15 (10-34) Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń WIL w budynku Houston W-15 (10-34) Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń WIL w budynku Houston W-15 (10-34) Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie w zakresie : a) Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych 223, 224, 225 i 226 na pomieszczenia biurowe w budynku W-15 (10-34) Houston przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie : -roboty ogólnobudowlane (rozbiórki, wywozy, uzupełnieni tynków i posadzek, ścianki g-k, gładzie, malowanie, nadproża systemowe, drzwi wraz z ościeżnicami) -roboty sanitarne (demontaże umywalka oraz bateria wraz z podejściami) -roboty elektryczne (demontaże, przekładka instalacji zasilania, i oświetlenia, osprzęt gniazdek, czujka p.poż., pomiary powykonawcze, dodatkowe oświetlenie ewakuacyjne) b) Dostosowanie sali 209 do przepisów p.poż. w budynku W-15 (10-34) Houston przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie. -roboty ogólnobudowlane (rozbiórki, uzupełnieni tynków i posadzek, malowanie) -roboty elektryczne (nowa instalacja zasilania, osprzęt gniazdek, pomiary powykonawcze, dodatkowe oświetlenie ewakuacyjne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, rysunki oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ - do pobrania plik: Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.zip
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg załącznika nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ 5. Kosztorys ofertowy – opracowany metodą szczegółową, wydruk w wersji uproszczonej zawierający: opis pozycji, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową pozycji, cenę razem dla pozycji Kosztorys ofertowy powinien zawierać: stawkę robocizny, narzuty (Ko, Zysk), podstawy nakładów, ilości i ceny jednostkowe robót wraz z podsumowaniem oraz załączone zestawienia (R, M, S). Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z jedną kopią spiętą oddzielnie oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym np. Norma, Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej jednym z podanych programów (np. format xml, ath, zuz, rds). 6.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach