Przetargi.pl
Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 20 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http";;24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 20 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 20 dla potrzeb 24 WOG w kompleksie wojskowym Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20. II. Cechy charakterystyczne obiektu Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach nadziemnych, konstrukcji murowanej w układzie podłużnym, dach konstrukcji drewnianej –pokryty dachówką ceramiczną holenderką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną oraz instalację odgromową i teletechniczną. Stropy między piętrowe Kleina, nad piwnicą żelbetowe, nad poddaszem drewniany. Powierzchnia zabudowy – 299 m2, Powierzchnia ogólna – 790 m2, Powierzchnia użytkowa – 477 m2, Kubatura zewnętrzna – 3588 m3, Kubatura ogrzewana – 3351 m3 III. Zasadniczy zakres remontu obejmuje (Szczegółowe dane ujęto w części „Przedmiar”): 1. Roboty rozbiórkowe, w tym: a) Wykucie z muru ościeżnic stalowych b) Rozebranie okładzin podłogowych i ściennych c) Rozbiórka ścianek działowych d) Demontaż armatury sanitarnej e) Demontaż instalacji wodociągowej f) Rozbiórka podejść dopływowych i odpływowych g) Demontaż elektrycznych ogrzewaczy wody h) Demontaż opraw oświetleniowych bez demontażu przewodów wtynkowych i) Demontaż osprzętu elektrycznego j) Demontaż instalacji centralnego ogrzewania k) Demontaż grzejników żeliwnych l) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi m) Materiał uzyskany z rozbiórki ( złom stalowy) powinien być uwzględniony jako wartość zmniejszająca kosztorys ofertowy w ilości 1860 kg 2. Prace przygotowawcze pod okładziny podłogowe, w tym:: a) Wylanie warstw wyrównawczych w pomieszczeniach parteru i I piętra b) Ułożenie posadzek z płytek terakotowych imitujących panele podłogowe drewniane o wymiarach płytek 60x15 cm c) Ułożenie cokolików z płytek terakotowych 60x15 cm ciętych na pół po długości d) Spoinowanie okładzin podłogowych fugą elastyczną 3. Roboty malarskie, w tym: a) Wykonanie gładzi na ścianach pomieszczeń parteru oraz I pietra b) Przygotowanie pomieszczeń na poddaszu budynku do malowania poprzez wyrównanie ścian i sufitów z miejscowym uzupełnieniem ubytków, c) Malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbami lateksowymi – kolor do uzgodnienia z inwestorem, 4. Montaż stolarki drzwiowe, w tym: a) Montaż ościeżnic drewnianych z możliwością regulacji, b) Montaż skrzydeł drzwiowych , c) Montaż drwi aluminiowych ogniochronnych (wejścia z klatki schodowej na korytarz każdej kondygnacji, d) Wyposażenie każdych drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych w tabliczki opisowe i urządzenia do plombowania (wzór należy uzgodnić z inwestorem) 5. Instalacja centralnego ogrzewania, w tym: a) Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania z rur miedzianych łączonych metoda spawania. b) Montaż grzejników aluminiowych wraz z zaworami termostatyczni i zaworami odcinającymi na powrocie c) Wykonanie prób szczelności na zimno i gorąco 6. Węzły sanitarne wg opisu w przedmiarze 7. Sufity podwieszane 8. Instalacja elektryczna, w tym: a) Montaż tablic piętrowych wyposażonych w osprzęt modułowy b) Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach i nad sufitem powieszanym c) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, ślepe otwory pod mocowanie na zaprawie cementowej lub gipsowej, w cegle, d) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2, e) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 16A 2,5 mm2 bryzgoszczelne (w pomieszczeniu węzłów sanitarnych), f) Montaż skrzynek rozdzielczych, skrzynka do 10 kg(na każdym piętrze dla osprzętu modułowego nad tynkowe (poglądowy rys. w specyfikacji technicznej), g) Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach zgodnie z pozycjami przedmiarowymi wraz z montażem dodatkowego wyposażenia, h) Próby i badania techniczne. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, zero groszy). 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 64/2018 – Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 20 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.1.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.1.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.1.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.1.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.1.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089), składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) 2. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach