Przetargi.pl
Remont pomieszczeń warsztatowych budynku nr 4 przy ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń warsztatowych budynku nr 4 przy ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont pomieszczeń warsztatowych budynku nr 4 przy ul. Krakowskiej 11B, 35-111 Rzeszów. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: A. BRANŻA BUDOWLANA • W pomieszczeniach warsztatowych nr 4 i 8 w kanałach naprawczych należy wykonać nową posadzkę ,schody i ściany z płytek antypoślizgowych kwaso i olejoodpornych oraz pokrycie kanału z elementów stalowych ocynkowanych kratowych np. typu VEMA. • Hamownia nr 14  likwidacja zbędnych nieczynnych urządzeń stalowych wraz z reperacją uszkodzeń tynkarskich  wykonanie izolacji wygłuszającej gr.5cm ścian i sufitów pomieszczenia hamowni z pianki akustycznej AKU-PR 140  wygłuszenie drzwi stalowych izolacją w postaci mat z pianki samoprzylepnej gr. 3cm  demontaż i ponowny montaż istniejącej instalacji znajdującej się na ścianach  wykonanie wyprawy tynkarskiej wraz z malowaniem ścian i sufitu po wykonaniu wygłuszenia • Szatnia nr 15  remont szatni z przeznaczeniem na pomieszczenie narzędziowni nr 16  likwidacja zbędnych nieczynnych urządzeń stalowych wraz z reperacją uszkodzeń tynkarsko - malarskich  wykucie otworu i osadzenie okienka wydawczego z aluminium 120x0,90cm wraz z reperacją uszkodzeń tynkarsko - malarskich • Warsztat myjni nr 17  połączenie pomieszczenia warsztatu myjni 17 i magazynu narzędziowego nr 18 poprzez likwidację ścianki działowej w celu utworzenia pomieszczenia myjni tunelowej  zamurowanie otworu drzwiowego  zerwanie istniejących warstw posadzki  wykonanie izolacji poziomej  wykonanie nowej posadzki przemysłowej  zerwanie istniejących warstw ściennych  licowanie ścian płytkami glazurowanymi  przygotowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą akrylową  likwidacja zbędnych nieczynnych urządzeń stalowych  wymiana naświetli okiennych  malowanie grzejników  usunięcie materiałów z rozbiórki z odwozem na wysypisko i utylizacją • Warsztat nr 20  połączenie pomieszczenia warsztatu nr 20 i magazynu nr 21 poprzez likwidację ścianki działowej w celu utworzenia pomieszczenia myjni zaplecza  zerwanie istniejących warstw posadzki  wykonanie izolacji poziomej  wykonanie nowej posadzki przemysłowej  zerwanie istniejących warstw ściennych  licowanie ścian płytkami glazurowanymi  przygotowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą akrylową  likwidacja zbędnych nieczynnych urządzeń stalowych  usunięcie materiałów z rozbiórki z odwozem na wysypisko i utylizacją  malowanie grzejników  wymiana zewnętrznych drzwi stalowych dwuskrzydłowych • Magazyn narzędziowy nr 22  połączenie pomieszczenia magazynu narzędziowego nr 22 poprzez wykucie w ściance działowej otworu drzwiowego wraz z osadzeniem drzwi wewnętrznych stalowych w celu utworzenia pomieszczenia magazynu myjni dla potrzeb myjni tunelowej wraz z zapleczem  zamurowanie otworu drzwi zewnętrznych  zerwanie istniejących warstw posadzki  wykonanie izolacji poziomej  wykonanie nowej posadzki przemysłowej  zerwanie istniejących warstw ściennych  licowanie ścian płytkami glazurowanymi  przygotowanie powierzchni i malowanie ścian i sufitu farbą akrylową  likwidacja zbędnych nieczynnych urządzeń stalowych  usunięcie materiałów z rozbiórki z odwozem na wysypisko i utylizacją • Korytarz pomieszczenie nr 12  zerwanie istniejącej posadzki na korytarzu, wykonanie warstwy szczepnej oraz nowej posadzki w systemie żywicy epoksydowej • Montaż klimatyzatorów  montaż klimatyzatorów 1 jednostki wewnętrzne o mocy chłodzenia 3,6 kW wraz z jednostką zewnętrzną – 2 komplety  montaż klimatyzatorów 2 jednostki wewnętrzne o mocy chłodzenia 3,5 kW wraz z wspólną jednostką zewnętrzną o mocy chłodzenia 7,5 kW – 2 komplety • Odciąg do pyłów i wiórów drzewnych bud. 5 stolarni  Dostawa i montaż urządzenia do odciągu pyłów DCV6500 Eco  Wykonanie kanałów przesyłowych betonowych 40x40cm z przykryciem balami łączących urządzenie z maszynami roboczymi za pomocą rur stalowych ocynkowanych SPIRO o średnicy od 100 - 300 mm Do całości robót  uporządkowanie terenu B. BRANŻA ELEKTRYCZNA • Warsztat myjni nr 17 – Myjnia tunelowa  Instalacja oświetlenia podstawowego – pozostaje bez zmian z ewentualnymi korektami po połączeniu pomieszczenia myjni z magazynem.  Instalacja gniazd wtyczkowych – w pomieszczeniu należy zamontować typowe zestawy zasilające natynkowe o konfiguracji co najmniej: 1 x gniazdo 32 A 3x400V + N+ Z, 1 gniazdo 1 x 16A 3x400V+ N+Z, 2 x gniazdo 230 V +Z.  Instalacja połączeń wyrównawczych – instalacje połączeń wyrównawczych należy wykonać bednarką ocynkowaną i pomalować w kolorze żółtozielonym i prowadzić po ścianie. Wykonaną instalacje połączyć z istniejącą instalacją połączeń wyrównawczych w remontowanym pomieszczeniu i sąsiadujących pomieszczeniach. • Pomieszczenia warsztatowe nr 20  Instalacja oświetlenia podstawowego – pozostaje bez zmian z ewentualnymi korektami po połączeniu pomieszczenia myjni z magazynkiem oraz po demontażu i ponownym usytuowaniu istniejącej pralki przemysłowej i myjni koszowej.  Gniazda wtyczkowe 230V + Z - gniazda przeznaczone do pomieszczeń wilgotnych  Instalacja gniazd wtyczkowych – w pomieszczeniu należy zamontować typowe zestawy zasilające natynkowe o konfiguracji co najmniej: 1 x gniazdo 32 A 3x400V + N+ Z, 1 gniazdo 1 x 16A 3x400V+ N+Z, 2 x gniazdo 230 V +Z.  Instalacja połączeń wyrównawczych – instalacje połączeń wyrównawczych należy wykonać bednarką ocynkowaną i pomalować w kolorze żółtozielonym i prowadzić po ścianie. Wykonaną instalacje połączyć z istniejącą instalacją połączeń wyrównawczych w remontowanym pomieszczeniu i sąsiadujących pomieszczeniach. • Pomieszczenia warsztatowe budynku nr 13  Wykonanie na 8 stanowiskach obsługowo naprawczych skrzynek elektrycznych - Rozdzielnica R-box 240 w ilości szt 8 oraz podłączenie ich przewodem YDY 5 x 2,5 mm w ilości 200mb do rozdzielni. C. BRANŻA SANITARNA • Warsztat myjni nr 17  połączenie pomieszczenia warsztatu myjni 17 i magazynu narzędziowego nr 18 poprzez likwidację ścianki działowej w celu utworzenia pomieszczenia myjni tunelowej  rozprowadzić sprężone powietrze do 3 -ech punktów poboru, oraz zainstalować zawory odcinające, odwadniacze z filtrem powietrza, reduktorem i naolejaczem  Rozprowadzenie wody do punktu poboru. Instalacja uwzględnia tylko punkty poboru z uwagi na brak urządzenia – dostawa Inwestorska.  Po połączeniu pomieszczenia warsztatu i magazynu myjni 20 i 21 poprzez likwidację ścianki działowej w celu utworzenia zaplecza myjni należy zamontować nowe urządzenia wod-kan tj. umywalkę z podgrzewaczem wody, bijler 120 l oraz wykonać nowe przyłącza do istniejących urządzeń technicznych pralki przemysłowej i myjki koszowej  rozprowadzić sprężone powietrze do 1 punktu poboru, oraz zainstalować zawór odcinający, odwadniacz z filtrem powietrza, reduktorem i naolejaczem • Pomieszczenia warsztatowe budynku nr 13 Przeniesienie 11 stanowisk sprężonego powietrza do zwijaków zakończonych zaworami odcinającymi oraz włączenie do istniejącego rurociągu powietrznego. Każde z 11 stanowisk zakończyć dwoma końcówkami umożliwiającymi pracę jednocześnie dwom pracownikom. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ) i Projekcie i szkicu (Załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/78/2020, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach