Przetargi.pl
Remont pomieszczeń, w tym częściowa modernizacja instalacji elektrycznej, w budynku Domu Pomocy Społecznej.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33101 Tarnów, ul. Czarna Droga
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 633-02-15 , fax. 0-14 633-02-15
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Czarna Droga 48
    33101 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 633-02-15, fax. 0-14 633-02-15
    REGON: 31269100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.itarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń, w tym częściowa modernizacja instalacji elektrycznej, w budynku Domu Pomocy Społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Zakres zamówienia obejmuje: Pokój duży (dwuosobowy) rysunek poglądowy nr 2- zał. Nr 11 do SIWZ Do wykonania 7 pokoi - wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworu w celu likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. - skrzydła drzwiowe z szyldem i zamkiem /z nawiązaniem do już wykonanych. - wymiana płytek podłogowych i ściennych w p.pokoju. - wymiana posadzek cementowych. - wymiana wykładziny na posadzki PCV zgrzewaną z cokolikami wywiniętymi na ściany15 cm. - naprawa tynków po wyburzeniach. - demontaż i ponowny montaż szafy ubraniowej (a) - wymiana szafki wiszącej (b) - wymiana szafki umywalkowej na szafkę z blatem granitowym z umywalką wpuszczaną baterią stojącą (c) - wykonanie nakładki z PCV na parapet lastrykowy. - malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi po uprzednim zdarciu istniejącej farby wykonaniu gładzi gipsowych. - malowanie ścian sufitów farbami akrylowymi z połyskiem. - montaż narożników ściennych z PCV. - rolety wewnętrzne materiałowe w prowadnicach we wszystkich oknach. Roboty elektryczne - wszystkie nowe i istniejące instalacje powinny być wkute pod tynk. - wykonanie instalacji oświetleniowej (lampy kinkiety) - wykonanie instalacji przyzywowej. - wykonanie instalacji niskoprądowej : RTV, komputerowej. - wykonanie tablicy rozdzielczej w pokojach. Pokój mały( jednoosobowy)rysunek poglądowy nr 3 Zał. Nr 12 do SIWZ Do wykonania 7 pokoi - wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworu w celu likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. - skrzydła drzwiowe z szyldem i zamkiem. - wymiana płytek podłogowych i ściennych w aneksie. - wymiana posadzek cementowych. - wymiana wykładziny na posadzkę PCV zgrzewaną z cokolikami 15 cm. - naprawa tynków po wyburzeniach i zamurowaniach. - wymiana szafy ubraniowej z pawlaczem i dwoma szufladami (d) - wymiana szafki umywalkowej na szafkę wykonaną z płyty lakierowanej na biało z umywalką wpuszczaną i baterią stojącą (e) - wykonanie nakładki z PCV na parapet lastrykowy. - malowanie ścian i sufitów po uprzednim zdarciu istniejącej farby wykonaniu gładzi gipsowych. - malowanie ścian sufitów farbami akrylowymi z połyskiem. - rolety wewnętrzne materiałowe w prowadnicach we wszystkich oknach. Roboty elektryczne - wszystkie nowe i istniejące instalacje powinny być wkute w tynk. - wykonanie instalacji oświetleniowej (lampy kinkiety ) - wykonanie instalacji przyzywowej. - wykonanie instalacji niskoprądowej : RTV, komputerowej. - wykonanie tablicy rozdzielczej w pokojach. Pokój administracyjny/parter/ - naprawa i malowanie stolarki drzwiowej z wymianą zamków. - wymiana posadzek cementowych. - wymiana wykładziny na posadzkę PCV zgrzewaną dwukolorową z cokolikami 15cm - wykonanie i montaż szafy rozsuwanej trzysegmentowej głębokość 55 cm z podziałem wewnętrznym na segregatory z przystawką socjalną /wg rysunku/ - wykonanie nakładki z PCV na parapet lastrykowy. - malowanie ścian i sufitów po uprzednim zdarciu istniejącej farby wykonaniu gładzi gipsowych malowanie ścian sufitów farbami akrylowymi z połyskiem. - rolety wewnętrzne materiałowe w prowadnicach na wszystkich oknach . Korytarz - sufit podwieszony cd z lampami wbudowanymi. - zabudowa wnęki sufitowej. - malowanie sufitu po robotach montażowych instalacji elektrycznej. - malowanie uzupełniające ścian korytarza po wymianie drzwi. - instalacja elektryczna zbiorcza z remontowanych pokoi – przewody do rozdzielni piętrowej. - rozdzielnie piętrowe – badanie całości. - wymiana odbojo-poręczy na PCV (kontynuacja istniejącej formy i kolorystyki) - wymiana wejścia na klatkę schodową z korytarza (zabezpieczenie ) - wykonanie i montaż numeracji drzwi korytarzowych . - wymiana drzwi rozsuwanych do łazienek –2 szt. Łazienka- (likwidacja barier ) - demontaż istniejących brodzików 2 szt. - rozebranie płytek posadzkowych. - skucie posadzki cementowej dla uzyskania spadku. - podpięcie kratek ściekowych do kanalizacji. - wykonanie wylewki cementowej. - ułożenie płytek posadzkowych ze spoinowaniem /dobranych do istniejącej posadzki/ Palarnia - Przemycie powierzchni ścian z płytek środkami dezynfekcyjnymi zeskrobanie farby i zagruntowanie ścian ( nad płytkami ) i sufitów. - Malowanie ścian i sufitów farbą akrylową z połyskiem. Dach - wykonanie naprawy ofasowań kominów. - likwidacja pęknięć i pęcherzy w pokryciu. - zagruntowanie naprawianych powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów żądanych od wszystkich Wykonawców przy ofercie 1) Oświadczenie wstępne a) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niemniejszej SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w lit. a SIWZ c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w w lit. a SIWZ d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w w lit. a SIWZ, składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 3) Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów żądanych wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4) Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5) Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VII SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w ust. 2 pkt 1 lit. a)-b) SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; - w ust. 1 pkt 3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach