Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej 26a

MZBK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Dworcowa 17a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8222692 , fax. 059 8222532
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MZBK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Dworcowa 17a 17a
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8222692, fax. 059 8222532
    REGON: 77159718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MZBK Sp z o.o. z up Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej 26a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej26a w Bytowie Wykonanie nowych ścianek działowych Zamurowanie zbędnych otworów i wykonanie nowych Wykonanie nowych tynków wewnętrznych i okładzin na powstałych ścian
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej trzy zadania - roboty remontowo - budowlane o łącznej wartości min 200 000 zł brutto w tym jedno zadanie o minimalnej wartości 100 000tys zł brutto 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 Ustawy PZP , Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , potwierdzających zrealizowanie co najmniej trzech zadań - robót remontowo - budowlanych o łącznej wartości min 200 000 zł brutto w tym jedno zadanie o minimalnej wartości 100 000tys zł brutto z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. - załącznik nr 3 (wg wzoru w SIWZ) Pod pojęciem zadania rozumie się wykonanie jednej umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert .Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Do oferty należy dołączyć również oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 (wg wzoru w SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę a do oferty winien być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach