Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W KLUBIE AKCENT W GRUDZIĄDZU, UL. WYBICKIEGO 38/40

Centrum Kultury Teatr ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Focha 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4624223 , fax. 056 4623477
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Teatr
    ul. Focha 19 19
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4624223, fax. 056 4623477
    REGON: 87051472200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ W KLUBIE AKCENT W GRUDZIĄDZU, UL. WYBICKIEGO 38/40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT POMIESZCZEŃ W KLUBIE AKCENT W GRUDZIĄDZU, UL. WYBICKIEGO 38/40 Remont holu głównego, dwóch toalet i galerii. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac : W zakresie holu wejściowego i holu zaplecza szatniowego: Naprawa schodów zewnętrznych wejścia głównego. Naprawa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Rozbiórka istniejących ściennych boazerii drewnianych. Rozbiórka istniejących lad szatniowych i boksu kasowego. Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej. Demontaż istniejącego sufitu podwieszonego. Demontaż balustrad schodowych schodów wewnętrznych. Skucie istniejących tynków wewnętrznych. Wykonanie nowych tynków wewnętrznych gipsowych. Likwidacja naświetli łukowych nad drzwiami w pomieszczeniu zaplecza szatniowego poprzez wykonanie zabudowy systemowej z płyt GK. Wykonanie 2x szpachlowanie sufitu w pomieszczeniu zaplecza. Wykonanie 2x szpachlowanie ścian. Wykonanie okładziny ściennej z płyt plastikowych gr 0,8 mm i 2 mm. Wykonanie tynków ściennych mozaikowych o drobnym uziarnieniu. Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt GK w holu głównym. Szpachlowanie sufitów z płyt GK. Malowanie farbą lateksową sufitu w holu wejściowym w kolorze ciemnego brązu. Wykonanie sufitu napinanego z folii w kolorze złocistym. Malowanie sufitu w pom. zaplecza szatniowego farbą lateksową matową w kolorze białym. Malowanie ścian farbą lateksową. Przebudowa dolnych stopni schodów wewnętrznych. Ułożenie nowej posadzki z gresu podłogowego zachowując jako podkład istniejące posadzki. Wykonanie okładzin schodów z płyt gresowych ryflowanych na istniejącym podkładzie z lastryka. Montaż balustrad ze szkła samonośnego z płyt szklanych klejonych + montaż poręczy z drewna lakierowanego ciśnieniowo i klejonych do płyt szklanych balustradowych. Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej. Wykonanie lady szatniowej w systemie płyt GK na ruszcie stalowym z obłożeniem blatu lady płytami okładziny plastikowej o gr 2 mm oraz z tynkiem mozaikowym na powierzchni od strony holu (pod blatem). Wykonanie boksu kasowego. Wykonanie elementów wystroju usytuowanych nad ladą i boksem kasowym w postaci obudów z płyt GK oraz dodatkowo obudowy dolnej płytą plastikową. Wykonanie wieszaków szatni. Montaż mebli ruchomych - siedzisk. Montaż oświetlenia - wg opracowania branży elektrycznej. Montaż grzejników co. W zakresie dwóch toalet strefy wejścia głównego: Rozbiórka sufitu podwieszonego. Demontaż istniejącego wyposażenia sanitarnego. Skucie okładzin ściennych z glazury oraz tynków. Skucie posadzki z terakoty. Wymiana podejść instalacji wodnej i sanitarnej. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wg opracowania branży elektrycznej. Wykonanie nowych tynków gipsowych. Wykonanie nowych okładzin z glazury. Wykonanie nowych posadzek z płyt gresowych. Montaż nowego sufitu podwieszonego. Montaż nowego wyposażenia sanitarnego. Wykonanie robót malarskich. Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej podstawowej - wg opracowania branży elektrycznej. Wymiana instalacji gniazd wtykowych jednofazowych - wg opracowania branży elektrycznej. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejnika z żeberkowego na płytowy. W zakresie galerii wystawienniczej, holu wejściowego, toalet - branża elektryczna: Demontaż istniejącego oświetlenia. Projektuje się wymianę oświetlenia lampami. Wbudowanie lamp i instalacji przewodami podtynkowymi, miedzianymi zgodnie z załączonym do SIWZ projektem. Zasilanie projektowanego oświetlenia odbywać się będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące). Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz,U.2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej powinien być dostarczony Zamawiającemu w oryginale. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenia, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f)zobowiązanie gwaranta: do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, g)gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, h)wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż związanie ofertą. Postanowienia składane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. Miejsce i sposób wniesienia wadium: W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 89 1240 1949 1111 0000 1355 7360. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców, pełnomocnika Wykonawców. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwaniem. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, poprzez dołączenie go do oferty, jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach