Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2014-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarach robót - Załącznik nr 2 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1 W Domu Studenta nr 3 zakres robót obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi stalowe pełne z ościeżnicą kątową oraz drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCW; - wymianę ościeżnic systemowych z MDF-u w naturalnej okleinie wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych wejściowych fabrycznie wykończonych wzmocnionych; - montaż systemowych ścianek działowych do WC; - wymianę posadzek cementowych na płytki gres wraz z cokolikami oraz z pcw; - uzupełnienie i wymianę tynków wewnętrznych i okładzin z płytek glazurowanych wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi; - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach i sufitach; - wykonanie jednowarstwowych obudów pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach pojedynczych - wymianę odcinków rur c.o. i c.w.u. (poziomów) po istniejących trasach, armatury i przyborów sanitarnych oraz montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych; - wymianę osprzętu elektrycznego; - malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem ścian i sufitów; - naprawę uszkodzonej elewacji poprzez ręczne wklejenie wstawek styropianowych ocieplonych ścian, szpachlowanie zbrojone jedną warstwą siatki z włókna szklanego, uzupełnienie tynków elewacyjnych z malowaniem elewacji, uzupełnienie tynków organicznych na bazie żywicy syntetycznej; - wykonanie prac towarzyszących: wywiezienie gruzu z kosztami utylizacji, sprzątanie i zmywanie po wykonaniu robót. W Domu Studenta nr 1 zakres robót obejmuje: - Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES 30x30cm na zaprawach klejowych. Prace wykonywane będą w budynkach użytkowanych. Zamawiający przewiduje w okresie lipiec - wrzesień utrudnienie w dostępie do budynków z powodu planowanej wymiany nawierzchni dróg i chodników w całym campusie Domów Studenckich przy ul. Rejtana w Koszalinie. 2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Władysława Andersa 34 - remont pomieszczeń nr 81, 83, 86-88
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa kuchni wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego w internacie Zespołu Szkół im. Oskara Langego w Białym Borze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka w budynku C i budynku B-C przy ul. Racławickiej w Koszalinie - etap I
Dodano: 2016-07-19 - Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy budynku nr 3 Zakładu Mikrobiologii na terenie SPSK-2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku K na terenie SPSK-2 w Szczecinie na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej i Molekularnej PUM
Dodano: 2016-07-07 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno - socjalnego na Składowisku Odpadów w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatu w SOSW w Chojnie - remont dachu.
Dodano: 2016-06-21