Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Domu Kultury „Remiza” w Plewiskach

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Domu Kultury „Remiza” w Plewiskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont pomieszczeń w Domu Kultury „Remiza” w Plewiskach przy ul. Grunwaldzkiej 565, znajdującego się na terenie działki o nr ewidencyjnych 1254/2. 2. Roboty budowlane do wykonania: a) Wymiana podłogi: demontaż starej podłogi z klapek parkietowych, legarów i filarków oraz wykonanie nowej podłogi: - podsypka z piasku gr. 55 cm, - podbeton 8 cm, - izolacja pozioma 2 x z papy termozgrzewalnej, - posadzka betonowa 7 cm, - masa samopoziomująca 2 mm, - podłoga z paneli podłogowych winylowych LVT w kolorze drewnopodobnym (gr. całkowita min. 2,5 mm; warstwa użytkowa min. 0,55 mm; klasa użytkowa 33/42; klasa ścieralności T, antypoślizgowość R10, klasa trudnopalności Bfl-s1, warstwa PUR nakładana dwukrotnie, wzór do ustalenia na budowie), - montaż listew przyściennych w kolorze nawiązującym do paneli podłogowych winylowych LVT, - montaż listew podłogowych (połączenie podłogi z paneli winylowych z płytkami). b) Ściany i sufit: demontaż starej zniszczonej "izolacji akustycznej", zabudowa płytą g-k dwóch otworów okiennych z demontażem parapetów PCV, szpachlowanie, malowanie ścian farbą emulsyjną szorowalną (kolor do ustalenia na budowie), malowanie sufitu farbą emulsyjną zmywalną białą, montaż płyt akustycznych na ścianie, montaż listew przyściennych z tworzywa sztucznego (ochrona narożników, wym. 50 mm x 50 mm, kolor do ustalenia na budowie), montaż odbojnic naściennych z tworzywa sztucznego (ochrona ścian, szer. 300 mm, kolor do ustalenia na budowie), montaż „lustra” (wym. 3 m x 2 m, gr. 3 mm, wykonane z płyty PMMA z warstwą folii odbijającej - lustro) z drążkiem do ćwiczeń na całą szerokość lustra. c) Wymiana drzwi zewnętrznych ciepłych jednoskrzydłowych "90" 2 szt. oraz skrzydeł drzwiowych WC „70” - 3 szt. d) Wyposażenie - demontaż starej kurtyny i dostawa z montażem nowej kurtyny (tkanina MOLTON o gramaturze 300g/m2, boki obszyte, u dołu wykonana kieszeń i wzmocniona sztuczną skórą, u góry wszyty pas tapicerski dla wzmocnienia kurtyny, zakład na środku ok. 30 cm; wys. 4,15 m; szerokość 9,4 m; marszczenie 60%; mechanizm ręczny bez olinowania – na zasadzie karnisza, szyna aluminiowa z wewnętrznym prowadzeniem wózków, wózki łożyskowe jednoosiowe, na środku zakład realizowany przez wózki prowadzące, otwieranie kurtyny odbywa się poprzez przeciąganie liny, podkonstrukcja z kratownicy aluminiowej, rozpięta między bocznymi ścianami na systemowych stopach. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek opisać je w ofercie oraz wykazać równoważność wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane w SIWZ nazwy produktów i ich producentów, znaki towarowe materiałów i urządzeń służą jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu jednoznacznie stylu, technologii, kolorystyki i materiałów przedmiotu zamówienia, więc winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów. 4. Wszystkie materiały i urządzenia muszą mieć dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania tj. decyzje i certyfikaty. 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm. Uwaga: Przez podwykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która będzie wykonywać część zakresu zadania (przedmiotu zamówienia) na rzecz Wykonawcy. Odpowiedzialność za podwykonawcę ponosi Wykonawca główny. 2) Szczegółowe ustalenia dotyczące zawierania umów Wykonawcy z podwykonawcami zawarte zostały w § 11 projektu umowy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 11 a ustawy zastrzega, iż wniesie zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo oraz sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, jeżeli projekt lub umowa: • nie będzie szczegółowo określać przedmiotu umowy o podwykonawstwo ze wskazaniem miejsca jego realizacji; • nie będzie szczegółowo określać zakresu przedmiotu umowy o podwykonawstwo, który winien spełniać wymagania SIWZ, specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej; • nie będzie szczegółowo określać terminu wykonania umowy o podwykonawstwo, który nie może być dłuższy niż określony w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania dla określonego zakresu robót budowlanych, usług lub dostaw; • nie będzie szczegółowo określać terminu zapłaty wynagrodzenia, który nie może być dłuższy niż 21 dni, licząc od daty otrzymania faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie robót budowlanych, dostaw lub usług zleconych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy; • nie będzie szczegółowo określać, że podwykonawca winien posiadać wymagane prawem kwalifikacje i uprawnienia do wykonania określonego w umowie o podwykonawstwo zakresu robót budowlanych; • nie będzie szczegółowo określać, że umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę płatności od Wykonawcy w zależności od otrzymania zapłaty przez Wykonawcę od Zamawiającego w zakresie wynagrodzenia obejmującego roboty wykonane przez podwykonawcę; • nie będzie szczegółowo określać, że wynagrodzenie podwykonawcy nie może być wyższe niż wartość wycenionych robót budowlanych, dostaw lub usług wynikających z oferty Wykonawcy; • kiedy zasady zlecania i rozliczania robót dodatkowych i zamiennych odbiegają od rozwiązań przyjętych dla wykonawcy robot budowlanych. 4) Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym wykazie w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5) Jeżeli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadzie art. 22a ust.1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Jeżeli powierzenie podwykonawcy części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust.2 pkt 1 SIWZ, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8) Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143b ustawy Pzp oraz w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wizję lokalną Domu Kultury „Remiza” w Plewiskach. Termin wizji ustala się na dzień 06.06.2018 r., godz. 10.00 przed wejściem do Domu Kultury w Plewiskach. Zamawiający prosi o zgłoszenie chęci uczestnictwa pisemnie mailem do dnia 05.06.2018 r. na adres: przetargi@komorniki.pl. 8. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest również w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach