Przetargi.pl
Dostawa studzienek przyłączeniowych kanalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Smardowie i Wysocku Małym ul. Smardowska, ul. Kościelna (część), ul. Górna (część)

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 625 927 722 , fax. 625 927 000
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2
    63421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 625 927 722, fax. 625 927 000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przygodzice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa studzienek przyłączeniowych kanalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Smardowie i Wysocku Małym ul. Smardowska, ul. Kościelna (część), ul. Górna (część)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa studzienek przyłączeniowych kanalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Smardowie i Wysocku Małym ul. Smardowska, ul. Kościelna (część), ul. Górna (część) wraz z rozładunkiem w ilości 146 szt. z możliwością rozszerzenia zamówienia o 30 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kompletnych zestawów studzienek przyłączeniowych kanalizacyjnych, w których w skład jednego kompletu wchodzi: • Kineta, podstawa studzienki niewłazowej 315 mm, przelotowa 160 mm. Kineta pozwala na połączenie w gruncie rur kanalizacji sanitarnej, • Uszczelka pomiędzy kinetą i rurą trzonową studzienki, • Rura trzonowa karbowana wykonana z polipropylenu (PP) o śr. 315/425- należy przyjąć długość rury średnio 1,5 m/ studzienkę (rura w odcinkach minimum 6 m, łączna długość rur 1,5x146=219 m), • Rura teleskopowa o średnicy 315/425 mm z polipropylenu (PP), pozwalająca kompensację osiadania oraz pozwalająca na korektę wysokości studzienki, o długości minimum 400 mm, • Uszczelka pomiędzy rurą teleskopową a pokrywą; • Pokrywa żeliwna dn. 315 mm rury trzonowej zabezpieczona na śruby, klasy B 125 wg PN-EN 124, • do studzienek należy załączyć instrukcję montażu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie normy/ aprobaty techniczne, • podstawowe elementy wchodzące w skład studzienek należy dostarczyć od jednego producenta, aby zapewnić dopasowanie oraz szczelność. Studzienka musi spełniać wymagania normy PN-EN 13598-2:2016-09 „Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnej bezciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Nieplastyfikowany poli(chlorek winylu) (PVC-U), polipropylen (PP) i polietylen (PE)” oraz być dopuszczona do stosowania w budownictwie -- Część 2: Specyfikacje studzienek włazowych i inspekcyjnych. Organizacja i warunki dostawy: 1. Wykonawca wraz z dostawą przekaże dokument potwierdzający przekazywaną ilość, który musi zostać potwierdzony (podpisany) przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. Wykonawca określając cenę zamówienia uwzględnia wartość studzienek, załadunek, rozładunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Rozładunek studni jest po stronie Wykonawcy/dostawcy. 3. Prawo opcji. Zamawiający zakłada, że odbierze co najmniej 146 sztuk studzienek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia o 30 szt. (maksymalna łączna ilość to 176 szt.) przy zastosowaniu ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za dostawy zrealizowane. 4. Dostarczone studzienki muszą posiadać aktualne dokumenty (atesty, certyfikaty) świadczące o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie, które zostaną przedstawione Zamawiającemu w dniu pierwszej dostawy, jako warunek konieczny do uznania przedmiotu umowy za zgodny z wymaganiami SIWZ i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 5. Zamawiający wskaże miejsce dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44130000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną