Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2013-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w domach studenckich będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: - w Domu Studenckim Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu, - w Domu Studenckim Dewizka przy ul. Dożynkowej 9D w Poznaniu, - w Domu Studenckim Atol przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu. 2. Zakres prac został szczegółowo określony w dokumentacji pt. Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i obejmuje między innymi: - roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, - roboty remontowe w zakresie podłóg i posadzek, - roboty remontowe związane z odnowieniem ścian i sufitów, - obudowę ścian z płyt gipsowo-kartonowych. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załączniki nr 8 i 9 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych - tj.: - przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, - wywiezienie materiałów rozbiórkowych, - mycie: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp., - konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy. Po zakończeniu robót pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. 4. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w trzech etapach, każdy z nich obejmujący remont pomieszczeń w jednym domu studenckim, uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). 5. Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów: 3. Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zrealizować go w ciągu 30 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 28 czerwca 2013 r., godz. 8:00 - w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-15 - Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zadanie 2 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2016-06-06 - Remont pomieszczeń na I p. w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie prac tynkarsko- malarskich korytarzy i klatek schodowych wraz ze śluzami w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 211 AB, ul. Piaskowej 7, 8 i ul. Katowickiej 8 ABC.
Dodano: 2016-05-10 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót malarskich w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-04-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie robót malarskich - malowanie korytarzy i piwnicy oraz remont Sali rozpraw w siedzibie Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3
Dodano: 2015-12-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE
Dodano: 2015-12-01 - malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
Dodano: 2015-10-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2015-09-02