Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Brodnicy przy ul. Żwirki i Wigury 3

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 950 800 , fax. 564 950 801
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    ul. Kamionka 18
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 950 800, fax. 564 950 801
    REGON: 87111836500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Brodnicy przy ul. Żwirki i Wigury 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczeń parteru budynku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brodnicy. Zakres robót budowlanych polega na dostosowaniu pomieszczeń parteru do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz na poprawie estetyki pomieszczeń. Ponadto opracowanie obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych (wod-kan.)- wg projektów poszczególnych branż. W istniejącej części parteru utworzono 7 pomieszczeń biurowych, serwerownię, archiwum oraz pomieszczenia sanitarne dla pracowników. Wykaz powierzchni i kubatura pomieszczeń podlegających opracowaniu. - powierzchnia użytkowa (parter) 244,2 m2 - kubatura pomieszczeń parteru ok. 910,0 m3 1. Branża budowlana Zakres ogólny podstawowych robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe (ścianki działowe, częściowo podłogi i posadzki, część okien, drzwi z ościeżnicami, płytki ścienne, boazeria) - wykonanie szlichty betonowej: ok. 46 m2 - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płytek gazobetonowych: ok. 20m² - wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płyt GKB: ok. 40m² - wykonanie sufitów z płyt GKB: ok. 15m2 - wykonanie sufitów kasetonowych: ok. 62m2 - wymiana zewnętrznej stolarki okiennej: 3szt. - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej: 17 szt - wymiana drzwi zewnętrznych: 1 szt - montaż działkowych witryn PCV-szkło: 2szt. - ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 130m² - ułożenie 2×gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem: ok. 1000m² - malowanie 2לcian i 2×sufitów: ok. 1000m² - ułożenie tynków cem.-wapiennych: ok. 90m2 - montaż boazerii PCV: ok. 25m2 - malowanie istniejących grzejników i krat okiennych - zlokalizowanie, osuszenie i odgrzybianie miejsc zawilgoconych: ok. 15m2 2. Branża sanitarna Zakres ogólny podstawowych robót instalacji sanitarnych : 1). Instalacja wod-kan. -Montaż 4 umywalek wraz z nowymi podłączeniami wod-kan. -Montaż dwóch mis ustępowych (WC) wraz z nowymi podłączeniami wod-kan. -Odprowadzenie skroplin z 4 klimatyzatorów ściennych. -Wymiana istniejącego cieknącego pionu żeliwnego kanalizacji sanitarnej na nowy z rury PVC110 wraz z podłączeniem istniejących urządzeń sanitarnych. 2). Instalacja klimatyzacji. -Montaż 4 istniejących urządzeń klimatyzacyjnych (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna), przeniesionych z ul. Zamkowej, wraz z nowa instalacją. 3. Branża elektryczna Zakres ogólny podstawowych robót elektrycznych obejmuje: - demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego: 1 kpl. - demontaż rozdzielnicy głównej: 1 szt. - demontaż podlicznika: 1 szt. - zabudowę koryt kablowych w strefie międzystropowej (komunikacja): ok. 76m, - wykonanie instalacji podtynkowej gniazd 230V sieci podstawowej: 59 szt. - wykonanie instalacji podtynkowej systemu bezprzerwowego zasilania - gniazd 230V DATA sieci wydzielonej zasilanej z UPS: 52 szt. - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego (certyfikat CNBOP), ewakuacyjnego (certyfikat CNBOP): łącznie 72 szt. - wykonanie instalacji zasilającej projektowane klimatyzatory: 3 obwody - montaż rozdzielnicy RG i linii zasilającej YKYżo5x25mm2: ok. 5m - montaż rozdzielnicy RS i linii zasilającej YKYżo5x10mm2: ok. 31m - montaż rozdzielnicy RB i 2 x linii zasilającej YDYżo3x4mm2: łącznie ok. 20m - montaż rozdzielnicy RBS i 2 x linii zasilającej YDYżo3x4mm2: łącznie ok. 20m - wymianę ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP: 1 szt. - montaż wentylatora w łazience: 1 szt. - wykonanie połączeń uziemiających i wyrównawczych: 1 kpl. - pomiary elektryczne: 1 kpl. 4. Branża teletechniczna Zakres ogólny podstawowych robót teletechnicznych obejmuje: - Budowa tras kablowych koryta Fe / PCW - Budowa sieci LAN ( przewód FTP 4x2x0,57 kat 7 -1760m, - gniazda-IT 2xRJ45 cat.6 /odlewane Keystone -30szt., szafa dystrybucyjna 19”/42U z osprzętem pasywnym -1szt) - Wyposażenie serwerowni w urządzenia aktywne switche – 2 szt , UPS-1 szt. - Przeniesienie , doposażenie i instalacja Centrali telef. PLATAN Proxima - Budowa serwera telekomunikacyjnego PLATAN LIBRA w lokalizacji Kamionka 18 Brodnica , programowanie i integracja . - Zakup i uruchomienie platformy VoIP z licencjami na łącznie 28 kanałów - Budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu z sygnalizacją p.poż. - Czujki PIR – 16 szt. , czujki p.poż. - 20 szt. - Uruchomienie dialera komunikacyjnego GSM dla potrzeb SSWiN - Budowa systemu monitoringu telewizyjnego wysokiej rozdzielczości - Rejestracja czasu pracy - okablowanie . - Przeniesienie i instalacja w ustalonym przez inwestora terminie wyposażenia obecnie eksploatowanej serwerowni Wydziału Geodezji z lokalizacji Zamkowa 13A do lokalizacji Żwirki i Wigury 3 Brodnica. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XI opis sposobu obliczenia ceny). 6. Jako koordynatora prac remontowych Zamawiający wyznacza wykonawcę branży budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach