Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie”

Gmina Kampinos ogłasza przetarg

  • Adres: 05-085 Kampinos, ul. Niepokalanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725-00-40, , fax. 0-22 725-04-44
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kampinos
    ul. Niepokalanowska 3
    05-085 Kampinos, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725-00-40, , fax. 0-22 725-04-44
    REGON: 53639600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Kampinos w Kampinosie przy ul. Niepokalanowskiej 3. Remont obejmuje korytarze na parterze i piętrach, dwie klatki schodowe wraz z montażem barierki na schodach wejściowych oraz remont trzech pomieszczeń biurowych. UWAGA: ze względu na stałą obecność petentów w omawianych pomieszczeniach, korytarzach i klatkach schodowych prace należy wykonywać po godzinach pracy urzędu oraz należy zapewnić stały dostęp do wszystkich pomieszczeń w obrębie remontowanych korytarzy. 2. Zakres prac: a) Wymiana podłóg Aktualnie na korytarzach i klatkach schodowych występują dwa rodzaje podłóg. W części pomieszczeń występują posadzki z płytek gresowych, klinkierowych lub lastryka, w części pomieszczeń wykładzina dywanowa. Zaplanowano wymianę tych podłóg na podłogi z płytek gresowych szkliwionych o klasie ścieralności min. IV, współczynniku antypoślizgowości min. R 10 i grubości min. 8mm z przeznaczeniem do pomieszczeń użyteczności publicznej, odporne na zabrudzenia i antypoślizgowe, stopnice ryflowane. Kolorystykę i wzory materiałów podłogowych uzgodnić z inwestorem. Materiały w I gatunku. Wymaga się, aby materiały stosowane do realizacji robót wchodziły w skład jednego wybranego systemu. Niedopuszczalne jest łączenie materiałów pochodzących od różnych producentów (dotyczy emulsji gruntujących, warstw wyrównawczych oraz kleju i fug). Należy zastosować jeden rodzaj gresu na schodach i korytarzach. b) Wymiana okładzin ściennych i sufitowych Aktualnie na części ścian występują panele pcv a na pozostałych występuje tynk cementowo wapienny malowany farbami emulsyjnymi lub olejnymi (lamperia) z licznymi nierównościami i ubytkami. Docelowo zaplanowano demontaż paneli pcv oraz przygotowanie ścian pod wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych z gruntowaniem. Do wysokości 1,6m od poziomu podłogi przewidziano docelowo tynk mozaikowy o uziarnieniu 1,2mm w odcieniach szarości, powyżej dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi odpornymi na szorowanie. Na stropach przewidziano sufity podwieszane z płyt GK na ruszcie metalowym. Kolorystykę uzgodnić z inwestorem. c) Częściowa wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu. Istniejąca instalacja elektryczna jest wykonana z kabli miedzianych i aluminiowych. Przedmiotem remontu jest wymiana oprzewodowania z kabli aluminiowych na kable miedziane na odcinkach do gniazdek i wyłączników, a także do lamp. Zaplanowano również wymianę osprzętu elektrycznego ( gniazda, wyłączniki, przełączniki, lampy). Kable prowadzić w bruzdach a następnie zatynkować lub w suficie podwieszanym w peszlach. W przypadku kabli prowadzonych w listwach instalacyjnych należy zdemontować listwy a kable umieścić w bruzdach i zatynkować lub w uzgodnieniu z inwestorem dopuszcza się wykonanie zabudów z płyt GK. Stosować materiały posiadające znak CE. Do wymiany obwodów gniazdowych stosować przewody kabelkowe miedziane YDYp-450/750V 3x2,5 mm2 lub 5x2,5 mm2. Do wymiany obwodów oświetleniowych stosować przewody kabelkowe miedziane YDYp-450/750V 2*1,5 mm2. W razie konieczności wymienić puszki instalacyjne. Obwody prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Wzór osprzętu instalacyjnego uzgodnić z Inwestorem. Po wykonaniu remontu instalacji elektrycznej Wykonawca dokona pomiarów instalacji i przedłoży Inwestorowi. d) Wymiana stolarki drzwiowej Przewiduje się wymianę drzwi wraz z ościeżnicą do dwóch toalet oraz pomieszczenia gospodarczego i socjalnego. Drzwi do toalet bez przetłoczeń w okleinie syntetycznej w kolorystyce Dąb Milano (lub zbliżonej) z przeszkleniem matowym, wyposażone w blokadę łazienkową, oraz samozamykacz, do pomieszczenia gospodarczego i socjalnego pełne, wyposażone w zamek pod wkładkę patentową (ostatecznie kolorystykę należy uzgodnić z inwestorem). e) Wymiana balustrad na klatkach schodowych i na schodach wejściowych Zaplanowano wymianę obecnych stalowych, ażurowych barierek zamontowanych na klatkach schodowych. Przewiduje się montaż nowych barierek ze stali nierdzewnej, ażurowych o wys. 110cm z pionowymi elementami w rozstawie co 12cm. Konstrukcję balustrady przytwierdzić z boku stopni dla zapewnienia maksymalnej szerokości biegu schodów. W przypadku braku możliwości mocowania bocznego dopuszcza się montaż od góry na stopniu. f) Wymiana zabudowy meblowej w korytarzu Zaplanowano wymianę zabudowy meblowej w korytarzu głównym na parterze. Zabudowa wykonana z płyty wiórowej o grubości 18mm. Płyta wiórowa melaminowana w kolorze Dąb Milano 1 (ostatecznie kolorystykę należy uzgodnić z inwestorem), w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości. W celu zapewnienia długotrwałego użytkowania wymaga się płyty o podwyższonej klasie ścieralności 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczyć doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Przewidziano drzwi przesuwne zamykane na klucz, półki z płyty meblowej w rozstawie co 35 cm. g) Montaż maskownic do wyłazu dachowego wraz z drabinką aluminiową. Zaplanowano montaż maskownic do wyłazów dachowych znajdujących się na korytarzach. Maskownice należy wykonać z płyty meblowej w kolorze białym. W ramach robót remontowych należy również zdemontować część stopni wyłazowych i zastąpić je drabinką aluminiową. Wszystkie prace związane remontem klatek schodowych i korytarzy należy wykonywać po godzinie 15:30 lub w dni wolne od pracy. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły badania rezystencji instalacji elektrycznych wykonanych przez Wykonawcę oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów. W celu lepszego skalkulowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalizacyjnej w terenie, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Po zakończeniu prac Wykonawca w obecności przedstawicieli Zamawiającego dokonać przeglądu prawidłowego działania wszystkich urządzeń. Wszystkie materiały i prace winne być zgodne z rozporządzeniami, przepisami i normami. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w dokumentacji należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub „równoważne”. Wykonawca proponujący inne niż wymienione w dokumentacji urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy, poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie, a następnie przedstawić je do zatwierdzenia Inwestorowi. Podane w dokumentacji typy urządzeń i materiałów oraz Producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych. Urządzenia i materiały inne niż proponowane w opisie i przedmiarze będą wymagały na etapie realizacji wcześniejszej ich akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest w dniu jej podpisania do dostarczenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy powinien być wykonany w takim samym układzie jak załączony do SIWZ przedmiar robót z podaniem kosztów roboczogodziny i z tabelą elementów scalonych. Szczegółowy zakres robót został określony w opisie i przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia oraz będzie pomocny przy rozliczeniu inwestycji. W szczególności przedmiar robót ma na celu umożliwienie dokonania wyceny robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FZ.271.77.2019.PN pn. „Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Kampinosie” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach