Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. MODRZEWSKIEGO 15/17 I PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń w budynkach przy ul. Modrzewskiego 15/17 i pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu. 2. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące pomieszczenia: pokoje gościnne 8P, sala 207P, sala 327P. a) Remont pokoi gościnnych 8P - wyniesienie i wniesienie wyposażenia, zeskrobanie łuszczącej się farby i gładzi, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe dwuwarstwowe w miejscach ubytku tynku, gruntowanie przed malowaniem, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, rur, wymiana silikonu przy brodziku, demontaż i montaż listew podłogowych i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni, b) Remont Sali 207P – wyniesienie i wniesienie wyposażenia, przecieranie tynków, zeskrobanie farby z powierzchni łuszczących, gruntowanie, dwukrotne malowanie, farbami emulsyjnymi, malowanie rur, regałów, szyn ekspozycyjnych, stolarki drzwiowej, okiennej, ,podokienników, mycie roztworami detergencyjnymi kafli, montaż i demontaż wyłączników i gniazd, zabezpieczenie podłóg folią, montaż rusztowań warszawskich, naprawa ramiaka skrzydła drzwiowego c) Remont introligatorni w Sali 327P – demontaż i montaż opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod oprawy, wyniesienie i wniesienie wyposażenia, ,zeskrobanie farby ,przygotowanie podłoża, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, szafek, grzejników, balustrad ,demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd oraz osłona drobnych elementów, zabezpieczenie folią podłóg okien, podokienników lamp, 3. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące pomieszczenia: sala 4M, łazienka damska na I piętrze, sala 205M. d) Remont Sali 4M – montaż listew przyściennych , montaż przewodów w korytkach, kucie bruzd ,montaż gniazd, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, zdjęcie kompozycji na ścianach ,wyniesienie wyposażenia, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych, montaż kratek wentylacyjnych , gruntowanie ścian i sufitów, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie rur, balustrad, powierzchni metalowych ,demontaż gniazd i wyłączników, zabezpieczenie folią powierzchni przed malowaniem, rusztowania ramowe warszawskie, e) Remont łazienki damskiej na I piętrze – gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie tynków , zabezpieczenie folia podłóg i ścian lamp, f) Remont Sali 205M - montaż puszek i gniazd, wyłączników, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, wykucie bruzd, montaż przewodów, wykonanie tynków uzupełniających, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, ,ścianki działowe z płyt GKB na rusztach metalowych, wstawienie stojaków przy ościeżach do montażu drzwi, narożniki ochronne, montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oraz okna witrynowego z szybą bezpieczną, wyniesienie i wniesieni wyposażenia, gruntowanie i przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, rur instalacyjnych , demontaż i montaż wyłączników gniazd, zabezpieczenie folią przed malowaniem podłóg, drzwi, parapetów, grzejników itp.. 4. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym. Pomieszczenia będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z harmonogramem. Wymaga będzie staranność w utrzymaniu porządku w budynkach m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenia elementów. 5. Szczegółowy zakres robót opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, która są podstawą do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy -załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca – w razie powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia zatrudniał osoby, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać czynności ogólnobudowlane, pozostawały z nim (lub z podwykonawcą) w stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wszelkie wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób, sposobu dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby realizacji zamówienia - wg złącznika nr 4 do SIWZ - o ile dotyczy (oryginał). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach